MST Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) SLETT POST Endret 12. mars 2012 av MST Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Sidan du brukar antenne brukar du det digitale bakkenettet (DVB-T). NRK-kanalane (og SVT) vert sendt ukryptert i dette nettet, men for å få inn andre kanalar via bakkenettet må du kjøpe eit abonnement hjå RiksTV. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Sidan du brukar antenne brukar du det digitale bakkenettet (DVB-T). NRK-kanalane (og SVT) vert sendt ukryptert i dette nettet, men for å få inn andre kanalar via bakkenettet må du kjøpe eit abonnement hjå RiksTV. Jeg har også vanlig antenne (kabel TV) og trenger ikke noen form for dekoder for å få TV2, TV3 osv. Bare rett i TVen. Har ikke abbonement på noe som helst som har med TVen å gjøre. Endret 12. mars 2012 av TMB Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Kabel-TV er ikkje antenne, sjølv om det er same type kontakt. Det er ikkje signal sendt i lufta, og følgeleg brukar du ikkje bakkenettet. Kva du kan ta inn på denne måten er heilt uavhengig av kva som vert sendt i bakkenettet, kabel-TV-distributøren kontakten din høyrer til vel sjølv meir eller mindre fritt kva dei vil sende ukryptert i sitt nett. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Rettelse, har vanlig kabel-tv. Altså via borettslaget. Er mulig de har en felles dekoder i andre enden eller noe, trenger i hvert fall ikke noe inne hos meg. Og ja det er bakkenettet (DVB-T) fordi får opp en del kanaler på TVen som ikke går an å gå inn på pga de er digitale eller noe. Men tv3 og tv2 er ikke en av dem. Lenke til kommentar
MST Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Fant ut at jeg måtte bla bakerst i kanallisten, da de første regnes som Digitale signaler og ikke analoge. Så får vente til IDTV greiene kommer før jeg får brukt de digitale signalene. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Rettelse, har vanlig kabel-tv. Altså via borettslaget. Er mulig de har en felles dekoder i andre enden eller noe, trenger i hvert fall ikke noe inne hos meg. Og ja det er bakkenettet (DVB-T) fordi får opp en del kanaler på TVen som ikke går an å gå inn på pga de er digitale eller noe. Men tv3 og tv2 er ikke en av dem. Nei, du brukar ikkje bakkenettet (DVB-T). At det finst krypterte kanalar du ikkje kan sjå er bare eit bevis for at det finst krypterte kanalar i nettet du brukar, og det er ikkje eksklusivt for DVB-T. Det finst analog og digital (DVB-C) kabel-TV. Desse kan ein sende i same kabel, og om TV-en din kun har ein analog tuner, vil den kunne vise kanalane som vert sendt analogt i nettet du er kobla til. Dersom TV-en har ein innebygd DVB-C-tuner vil den kunne vise kanalar som vert sendt digitalt og ukryptert. RiksTV er den einaste aktøren i bakkenettet, og i det norske bakkenettet er det kun NRK-kanalane som vert sendt ukryptert. For å ta inn andre kanalar enn dei via DVB-T må du ha eit abonnement hjå RiksTV. Dersom du får inn fleire kanalar enn NRK-kanalane, utan å ha noko abonnement, brukar du ikkje bakkenettet, du brukar kabel-TV. Så enkelt er det. 1 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Brudd på retningslinjene: Du kan ikke redigere innlegg på en måte som ødelegger konteksten i en tråd, dette inkluderer å redigere bort hele innlegget. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg