Targamach Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Hei.. Jeg har et problem! Jeg har nettopp fått meg adsl fra tele2.. Problemet er at: når jeg skal kjøre et internett spill (tibia) , bruker min cpu 100% ytelse på spillet (det fant jeg ut ved å trykke ctrl alt del). Men hvis jeg prøver å åpne en internett side, da tar det svært lang tid og når den kommer svarer ikke windows.. Det gåt helt greit å åpne internett når spillet ikke er på og du kan også åpne andre programmer i tillegg til internett explorer da. Dette er svært irriterende p.g.a at min pc er ny, og jeg hadde gledet meg til å kunne surfe i tillegg til å spille spillet.. Kan dere hjelpe meg?.. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 er ikke dette normalt da folkens? Lenke til kommentar
Folo Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 er det explorer som bruker 100% ? Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 er ikke dette normalt da folkens? Er nok helt riktig det, de (tunge) programmer som du starter bruker all kapasitet de får tak i så lenge de holder på med noe. Det du enventuelt kan gjøre er å sette ned prioriteten på spillet slik at Windows prioriterer nettleseren det øyeblikket du velger å åpne den. Lenke til kommentar
Targamach Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 er det explorer som bruker 100% ? Nei det er internett spillet! (tibia). Og hvordan stiller man ned prioriteten? Takk for svar! Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 er det explorer som bruker 100% ? Nei det er internett spillet! (tibia). Og hvordan stiller man ned prioriteten? Takk for svar! Stille ned priority gjør du ved å åpne taskmanager, så går du på processes så velger du programmet -> høyre musetast og set priority. Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 hæ? det eneste som kan bruke 100 % cpu til meg er Norton når den skanner og kanskje ad-aware, ellers er det ingenting som bruker 100 % cpu her iallefall. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 hæ? det eneste som kan bruke 100 % cpu til meg er Norton når den skanner og kanskje ad-aware, ellers er det ingenting som bruker 100 % cpu her iallefall. Norton er et eksempel på et tungt program (som holder på med noe), og så er jo de fleste spill ganske tunge da. Lenke til kommentar
Targamach Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Takk for svar dere har løst mitt problem!!!!!! ~Takker og Bukker~ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 hæ? det eneste som kan bruke 100 % cpu til meg er Norton når den skanner og kanskje ad-aware, ellers er det ingenting som bruker 100 % cpu her iallefall.'Vist du ikkje bruker pcen til spill så.... Vanligvis sluker spill alt det klarer av maskinressurser.. for å gå så glatt som mulig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå