infoerbra Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hva skjer om man har med 12 kilo håndbagasje på f.eks. Ryanair og den blir veid? Må man "kun" betale for overvekt eller må man ta ut de 2 kiloene og sende via lasterommet sammen med de andre koffertene? (Håndbagasjekofferten min er innenfor målene) og jeg har med utstyr (foto og data) som absolutt ikke egner seg for lasterommet. 1 Lenke til kommentar
Stissen Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hadde omtrent det samme problemet engang. Hadde betalt for 10 kg pr bag. Men hadde 12 i den ene og 8 i den andre, så pass på, de er ekstremt strenge på akkuratt det der. Men om du har 2 kiloer for mye tror jeg det ikke skal være noe problem å få betalt for 5 ekstra kilo. Lenke til kommentar
infoerbra Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Hadde omtrent det samme problemet engang. Hadde betalt for 10 kg pr bag. Men hadde 12 i den ene og 8 i den andre, så pass på, de er ekstremt strenge på akkuratt det der. Men om du har 2 kiloer for mye tror jeg det ikke skal være noe problem å få betalt for 5 ekstra kilo. Det er håndbagasje jeg lurer på. Så du mener at man ikke må ta ut de ektra kiloene fra håndbagasjen altså? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 det spørs hvilkent flyselskap du reiser med. billigselskaper har en tendens til å være veldig strenge. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Møter du feil person på gaten hos Ryanair vil du få beskjed om at du kan få lov til å fly mot at du betaler et høyt gebyr kontant for å sende bagasjen. Det kan selvsagt også hende at den ikke blir veid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå