Fiske Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Her om dagen var det en fest der venninna til kjæresten min var utro mot typen sin. Alt greit der tenker jeg, men så fortalte kjæresten min at om typen hennes fikk vite det så ville hun ta skylda. Jeg sa med en gang at det var helt uaktuelt fordi det ville gå utover meg og henne i andres øyne. Det er vel ikke feil av meg å reagere på noe sånt? Jeg syns at det var et oppriktig idiotisk forslag, når noen gjør noe dumt så er det deres egen feil og de får ta støyten selv. Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Helt klart. Når noen føkker det til så får de ordne opp selv. Noe annet bør det ikke være snakk om engang EDIT: Av ren nyskjærrighet, hvordan hadde dama di tenkt til å ta skylden for at en annen jente har hatt seg med en annen gutt? Endret 12. mars 2012 av mariu1519 Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Venninna hennes skulle si at det var kjæresten min som hadde ligget med han. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Var de på samme fest? Isåfall, kanskje det er du som blir fortalt noe annet enn sannheten. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hvorfor, hvis jeg får lov til å spørre? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Syk forslag. Dama di er sprø og viser at hun godtar utroskap, kan du stole på at kjæresten din ikke har vært bort i andre? Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg var med dama mi hele kvelden og hun sov hos meg. Så jeg vet at hun ikke har gjort noe. Men jeg syns det var et hel sykt forslag. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Den kvelden ja, men du tror ikke hun har blitt "covret" tidligere? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hvordan kan dama di ta på seg skylden når han allerede vet det? Her er det noe som ikke stemmer... 2 Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Veldig rart da dette går utover rykte til forholdet deres og generelt det sosiale ryktet til dama de. Sykeste forslaget av en løyn jeg har hørt på lenge. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Don't do the crime if you can't do the time osv... Venninnen til dama må stå for det hun har gjort. Synes ikke du bar la deg misbruke i andres "lek med hverandres følelser". Det kommer bare til å gå utover deg til slutt. Særlig dersom sannheten kommer for en dag. Forstår at hun mener vel, men det er sjeldent særlig lurt å lyve om slikt, og klarer ikke venninnen å holde bena samlet for andre menn, ja så var det kanskje ikke sann kjærlighet med han andre fyren alikevel? 1 Lenke til kommentar
droidy Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Jentelogikk er ikke som vanlig logikk. 4 Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg ble hvertfall veldig oppgitt, men jeg har ingen grunn til å tvile på om hun er tro mot meg. Men det var et sinnsykt forslag fikk ordnet det heldigvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå