RIP_Jack Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Hei. Jeg har en Pc stående uten internett, hvor jeg kjører Win98SE, og har nå oppdatert alle de andre Pcene mine (Lagt inn SP,etc,etc) Men på "MS.com" så finner jeg ikke ut hvordan (hvist mulig) man kan lagre oppdateringene på hardisken og så kunne brenne de ut på CD. Dette går helt greit på Win2k og Xp. Men ikke på 98? er det bare jeg som ikke finner ut av hvordan dette skal gjøres eller er det ikke mulig. Håper noen kan hjelpe meg med og få oppdatert den gamle Pcen med win98. Specsa på den er: Amd k6-2 333Mhz 256Mb sdram AT Hk (tror det heter Shuttel) 250W PSU 5Gb hd 6Gb hd 4Gb hd 16X CD-rom SB 16 1.44mb floppy (er ikke nettverks kort) (Bare en Com port, brukes til Mus) (ikke LPT port) ( Lenke til kommentar
Zeeker_f Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Etter det jeg kan huske er det ikke lenger mulig å laste ned produkt oppdateringer til win98 og 95 Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 gå på windows-update. andre alternativer - tilpass windows update - merk av Vis koblingen til Windows Update-katalogen under Se også. deretter trykk på Windows-update-katalogen Søk etter oppdateringer for Microsoft Windows-operativsystemer da skulle alt være i boks :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå