Gå til innhold

Kamptråd Arsenal vs LeMagpies

Old Game

Anbefalte innlegg

Også som vanlig feigt av kanskje seriens dårligste, sanssynynligvis verdens mest oppskrytte dommer, coward webb, å ikke vise ut koscielny.

Vise ut Koscielny? Han fortjente ikke det gule han fikk en gang? Når skulle han hatt nr. to? Dere var forøvrig heldige som fikk bytte ut Tiote. Han brukte armene svært mye ureglmentert og stemplet Arteta uten at Webb fikk det med seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva faen er det som skjer med RvP?

Hva tror du? Fyren takler ikke å vinne.

Du fortjener ikke et svar en gang.

Alikevel kaster du bort kalorier på å kommentere.

For å utdype er ikke dette noe nytt, RvP er en strålende spiller, kaptein, og en flott pådriver samtidig som han er flink til å få opp stemningen.

Han har dog problemer med å kontrollere hoveringen sin og "æddabædda" mentaliteten sin når han vinner i stedet for å være "the bigger man".

Kanskje dere liker slikt, for all del hver sin smak, men jeg foretrekker kapteiner som går foran som eksempler, både før, i, og etter kamp.

Også må jeg presisere at jeg mener Arsenal fortjener alle poengene de fikk, surt men sant.

• Liker 2
Lenke til kommentar

RVP oppførte seg som en drittsekk. Skal han klage over timewasting så får han klage til dommeren istedenfor å sutre til Krul... RVPs angivelige kommentar etter vinnermålet er også patetisk, der han "sparker en som ligger nede".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Rvp er akkuratt det Arsenal trenger. Han er en vinner mer en noen annen spiller på laget. Han hater å tape, og det vet alle som har sitt han opp gjennom årene. For å sammenligne så virket det ikke som om Fabregas brydde seg i næreheten av like mye når laget tapte eller vant.

The bigger man? Bullshit imo! Rvp er akkuratt slik jeg mener en kaptein burde være. Hadde alle spillerne hatt samme vinnermentalitet som han, tror jeg vi hadde kjempet om mer enn fjerde/tredje plassen i år. Stolt over å ha Pls kanskje beste kaptein på laget!

Lenke til kommentar

Rvp er akkuratt det Arsenal trenger. Han er en vinner mer en noen annen spiller på laget. Han hater å tape, og det vet alle som har sitt han opp gjennom årene. For å sammenligne så virket det ikke som om Fabregas brydde seg i næreheten av like mye når laget tapte eller vant.

The bigger man? Bullshit imo! Rvp er akkuratt slik jeg mener en kaptein burde være. Hadde alle spillerne hatt samme vinnermentalitet som han, tror jeg vi hadde kjempet om mer enn fjerde/tredje plassen i år. Stolt over å ha Pls kanskje beste kaptein på laget!

Men hvorfor er det å ha en vinner-mentalitet umulig å kombinere med det å være en ordentlig fyr? (sier ikke at du har sagt det).

Det er vel flere kapteiner som hater å tape/elsker å vinne like mye som RvP, men som lar være å hovere/slenge med leppa uansett hvor mye han har rett til å gjøre det etterpå, det er slik man får frem gode idoler og god oppførsel (som jo også savnes).

Slik som det er nå, så blir det å si at Evra er i sin fulle rett å feire foran Suarez etter seieren over Liverpool (søkt eksempel, men det er bare for å demonstrere poenget mitt).

Nei kall meg gjerne gammeldags, men jeg foretrekker at fotball er røft, tøft og intenst på banen mens det er kamp (harde dueller/taklinger, høy temperatur etc), men så snart fløyta har blåst for siste gang mener jeg at man må kunne ta hverandre i hånda og la kamp være kamp.

Gentlemanship og konkurranse-instinkt, ja takk.

Endret av Snurreleif
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Krul kan dra til helvete. Fortjener alt som blir sagt når han faen skal begynne å drøye etter 30 minutter. RvP <3

Minner meg om dette:

http://www.youtube.com/watch?v=1SbVOq0y8yc

Dette skjedde etter Chris Kirkland hadde drøyd hele forbanna kampen.

PS: Er forøvrig totalt uenig med tittelen på videoen og den forklaringen på hva Henry sa er totalt feil, men var tross alt den eneste jeg kunne finne så måtte bli den dessverre.

Forøvrig er dette forklaringen på hva han sa:

Henry, booked for his taunt, said: "When you are trying to come back into the game, it is desire and commitment and nothing else. Kirkland wasted time from the first minute. I don't know if you can call that fair play.

"I tried to get the ball back for him but every time he was unhappy with where I put it. He went from the left to the right, or the right to the left.

"When we scored, I asked him if he wanted to waste even more time. That is all I said."

Akkurat som med Krul så fortjente Kirkland det så jævlig.

Endret av Stefan_B
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nydelig gesture av begge to. Har vansklig for å tro at noen supportere ville ment annerledes om det gjalt sin egen spiller/klubb. Men så er kanskje jeg litt i overkant ekstrem og. Jeg blir lei meg bare Rooney (eks) hilser på Kompany (eks) etter en match tilogmed. Neville <3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Etter 2-1-tapet mot Arsenal mandag kveld, kom det tydeligere frem at Newcastlelaget var en smule tynt om dagen. Med både Steven Taylor, Leon Best, Ryan Taylor, Peter Løvenkrands og Sylvain Marveaux på skadelistene er det få back-up muligheter foran de siste ti kampene.

- Det var tungt å holde seg på banen og få en 94-minutters lang kamp og det var irriterende å tape. Forteller Alan Pardew til dagens TheChronicle.

- Stakkars gamle Danny Simpson klarte knapt å bevege seg. Fortsetter han og forklarer at det siste målet kom i hans område, men at han ikke hadde sjangs til å komme seg nok tilbake.

I kampen så vi også Gabriel Obertan fra start og etter å ha sammarbeidet med Ben Arfa på det første målet, så vi en mer eller mindre merkelig feiring. Det forklarer Ben Arfa slik:

- Vi gjorde det fordi når Gabby (Obertan) er ute å danser, så ser han ut som en mann som ikke kan gå.

- så vi valgte å ha det litt morro på hans bekostning. Avsluttet Hatem Ben Arfa.

Får jævla lyst til å se Obertan danse. Kan ikke være noen dårligere danser enn fotballspiller.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...