Gå til innhold

Kamptråd Arsenal vs LeMagpies

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tatt pause fra fotballforumet Latias? Ikke sett berbatrynet ditt på lenge. Og sånn FYI blir det 2-1 til Arsenal, men Arfa scorer. Håper på hjemmelaget av den enkle grunn at jeg vil ha dem over Chelsea på tabellen og på 4.plass.

Håper for din del at du satte huset på dette.

Veit du hva. Jeg hadde uavgjort på bongen. Røyk på overtid 1.omg i United - Bilbao også. Spelte ikke Arfa goal, jeg gikk for U i Lens-Bastia (1-3 elns) haha, verste. 200kr i dag, rett i dass.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Herlig innsats fra Arsenal men jeg er fortsatt usikker på om de klarer å holde på formen. De siste ukene har de prestert godt mer på pur innsats enn noe annet, dette tror jeg ikke de klarer å holde gående men håper allikevel de står på en stund til så skuffelsen blir større når de innser at de ikke klarer å stjele tredjeplassen foran Spurs.

Ellers er det som alltid frustrerende å se på Newcastle, de har alt ifra topp PL-klasse til det absolutte bunnivå i laget.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

"@LeeGrogan9: @JackWilshere your fucking shut you bellend your missus cheated on you the kid ain't even yours" bit Krul mate.

:D

Lenke til kommentar

Tatt pause fra fotballforumet Latias? Ikke sett berbatrynet ditt på lenge. Og sånn FYI blir det 2-1 til Arsenal, men Arfa scorer. Håper på hjemmelaget av den enkle grunn at jeg vil ha dem over Chelsea på tabellen og på 4.plass.

Håper for din del at du satte huset på dette.

Veit du hva. Jeg hadde uavgjort på bongen. Røyk på overtid 1.omg i United - Bilbao også. Spelte ikke Arfa goal, jeg gikk for U i Lens-Bastia (1-3 elns) haha, verste. 200kr i dag, rett i dass.

:thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fy faen for en avslutning på en bedriten kamp. Fortjent seier. Utrolig å se forskjellen på mentaliteten i årets lag kontra fjorårets. RvP er Gud. Verminator er Jesus. Rosicky MoM.

Håper forresten dere tar fjerdeplassen foran Spurs og Chelsea.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette smakte så jævlig godt!

Skjønner ikke hva Krul er så sur for. Han drøyde konstant gjennom hele kampen og fikk høre det fra v.P. Når Arsenal scorer og bruker god tid på å feire da er det plutselig ikke lov lenger.

Endret av Payung
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synd at rottene vinner på slutten. Som vanlig er oppførselen deres under enhver kritikk, og van persie viser hvilken søppelfyr han er. Synd ikke voldtektsanmeldelsen mot ham gikk gjennom for noen år siden, hadde vi sluppet å se denne patetiske slasken noe mer. Også som vanlig feigt av kanskje seriens dårligste, sanssynynligvis verdens mest oppskrytte dommer, coward webb, å ikke vise ut koscielny.

Spot on, en på Dagbladet som skrev det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Synd at rottene vinner på slutten. Som vanlig er oppførselen deres under enhver kritikk, og van persie viser hvilken søppelfyr han er. Synd ikke voldtektsanmeldelsen mot ham gikk gjennom for noen år siden, hadde vi sluppet å se denne patetiske slasken noe mer. Også som vanlig feigt av kanskje seriens dårligste, sanssynynligvis verdens mest oppskrytte dommer, coward webb, å ikke vise ut koscielny.

Heisann mr. bitter.

Endret av DJ_Dark
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, leggetid nå. Mammaen/sykepleieren din er sikkert ikke så fornøyd med at du er våken så seint.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...