IcedInsanity Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Makan til drit. RvP er et barn. Ønsker alle kreft. Det der er faen ikke LITT morsomt en gang. Tenk litt over hva du skriver. 7 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Tatt pause fra fotballforumet Latias? Ikke sett berbatrynet ditt på lenge. Og sånn FYI blir det 2-1 til Arsenal, men Arfa scorer. Håper på hjemmelaget av den enkle grunn at jeg vil ha dem over Chelsea på tabellen og på 4.plass. Håper for din del at du satte huset på dette. Veit du hva. Jeg hadde uavgjort på bongen. Røyk på overtid 1.omg i United - Bilbao også. Spelte ikke Arfa goal, jeg gikk for U i Lens-Bastia (1-3 elns) haha, verste. 200kr i dag, rett i dass. 1 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 NYDELIG!! Håper bare at Newcastle ikke mister motet etter dette, og at de parkerer Chelsea og Pool. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Kostelig å se alle Newcastle-spillerne i 16-meteren etter Verminators goal. Fullt fortjent etter 90 minutter med tidssløsing. 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Ingen fan av noen av lagene, men koste meg litt ekstra da Vermaelen satte det målet på overtid siden pølsa i Newcastle målet hadde drøyet en hel omgang tilsammen. RvP fikk en stjerne i mobbeboka! Gratulerer med en fortjent seier! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Ikke mobb kameraten min! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Herlig innsats fra Arsenal men jeg er fortsatt usikker på om de klarer å holde på formen. De siste ukene har de prestert godt mer på pur innsats enn noe annet, dette tror jeg ikke de klarer å holde gående men håper allikevel de står på en stund til så skuffelsen blir større når de innser at de ikke klarer å stjele tredjeplassen foran Spurs. Ellers er det som alltid frustrerende å se på Newcastle, de har alt ifra topp PL-klasse til det absolutte bunnivå i laget. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 "@LeeGrogan9: @JackWilshere your fucking shut you bellend your missus cheated on you the kid ain't even yours" bit Krul mate. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Tatt pause fra fotballforumet Latias? Ikke sett berbatrynet ditt på lenge. Og sånn FYI blir det 2-1 til Arsenal, men Arfa scorer. Håper på hjemmelaget av den enkle grunn at jeg vil ha dem over Chelsea på tabellen og på 4.plass. Håper for din del at du satte huset på dette. Veit du hva. Jeg hadde uavgjort på bongen. Røyk på overtid 1.omg i United - Bilbao også. Spelte ikke Arfa goal, jeg gikk for U i Lens-Bastia (1-3 elns) haha, verste. 200kr i dag, rett i dass. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Småklein avslutning på sendingen. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Fy faen for en avslutning på en bedriten kamp. Fortjent seier. Utrolig å se forskjellen på mentaliteten i årets lag kontra fjorårets. RvP er Gud. Verminator er Jesus. Rosicky MoM. Håper forresten dere tar fjerdeplassen foran Spurs og Chelsea. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Prinz Poldi Skrevet 12. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Endret 12. mars 2012 av Hegland 22 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 For et fitteglis på Rockin' Robin der! 2 Lenke til kommentar
Payung Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Dette smakte så jævlig godt! Skjønner ikke hva Krul er så sur for. Han drøyde konstant gjennom hele kampen og fikk høre det fra v.P. Når Arsenal scorer og bruker god tid på å feire da er det plutselig ikke lov lenger. Endret 12. mars 2012 av Payung 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Big Tone Skrevet 12. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 12. mars 2012 Fy faen, så deilig dette er. Mind that gap! Creds til Newcastle idag utennom Krul. Timewasting er en del av spillet, men ikke på 1-1 mellom 4 og 6 plassen i ligaen i det 30'ende minutt. Fuck off, du fortjener alt Robin sa til deg på slutten og mer til. Ellers er jeg imponert over Newcastle idag, med tanke på at de fleste lag som kommer på Emirates for et poeng tyr til enormt mye sparking, riving og diverse andre usportsligheter, og selv om Newcastle hadde noen stygge taklinger idag(Ben Arfa) så var det ikke lagt opp til en plan om å sparke oss av banen, men heller å forsvare seg dyktig og kontre når muligheten bydde seg, fornøyd med at de kom og spilte sportslig utennom Krul selvsagt. Wenger gjør alt riktig når han tar av Rosicky & Chamberlain når han gjør det, begge virka sliten og Chamberlain hadde vært usynlig mye av kampen og selv om Rosicky herja trengte vi ferskt blod inn på midten, og Arteta var essensiell og ha på banen på slutten for å roe tinga ned slik at vi ikke endte opp som i Milan kampen med å slå baller på måfå og håpe på det beste. Vi imponerer stort i alle avdelinger idag(-avsluttninger ofc) synes jeg. Vi var gode offensivt, hadde kontroll bakover utenom et svakt moment på 0-1 målet. Vi slo gode dødballer også idag, og forsvarte de vi fikk imot kanonbra også. Kan ikke spør om stort mer på den delen egentlig. Merker det at til neste sesong vil vi trenge flere folk som kan jevnlig levere mål, selv om jeg tror Gervinho vil ta det steget til slutt, han var da ikke så piss på avsluttninger i Ligue 1? Og når han får tilpassa seg spillestillen(jævla AoC) så tror jeg han blir en viktig brikke i laget. Game: Kjedelig fotball? Hahahahaha. Jeg kan fint innrømme at det er mange middelmådigheter på laget og at vi blir dratt av RvP, men det er faen meg få Arsenal kamper som er kjedelig, uansett resultat. 3 av de siste 5 kampene har vi avgjort på overtid, de to andre har vi spasert over de andre lagene på banen med fantastisk fotball. Ser man tidligere i sesongen har vi vært involvert i en utrolig stor sum av underholdende kamper som går end to end hele tiden. Jeg tar 1000 av 1000 ganger kampene vi spiller framfør de heller lite underholdende kampene United kontrollerer inn 2-0. 10 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Synd at rottene vinner på slutten. Som vanlig er oppførselen deres under enhver kritikk, og van persie viser hvilken søppelfyr han er. Synd ikke voldtektsanmeldelsen mot ham gikk gjennom for noen år siden, hadde vi sluppet å se denne patetiske slasken noe mer. Også som vanlig feigt av kanskje seriens dårligste, sanssynynligvis verdens mest oppskrytte dommer, coward webb, å ikke vise ut koscielny. Spot on, en på Dagbladet som skrev det. 2 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hva faen er det som skjer med RvP? Hva tror du? Fyren takler ikke å vinne. Du fortjener ikke et svar en gang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Synd at rottene vinner på slutten. Som vanlig er oppførselen deres under enhver kritikk, og van persie viser hvilken søppelfyr han er. Synd ikke voldtektsanmeldelsen mot ham gikk gjennom for noen år siden, hadde vi sluppet å se denne patetiske slasken noe mer. Også som vanlig feigt av kanskje seriens dårligste, sanssynynligvis verdens mest oppskrytte dommer, coward webb, å ikke vise ut koscielny. Spot on, en på Dagbladet som skrev det. Heisann mr. bitter. Endret 12. mars 2012 av DJ_Dark 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Synd at rottene vinner på slutten. Som vanlig er oppførselen deres under enhver kritikk, og van persie viser hvilken søppelfyr han er. Synd ikke voldtektsanmeldelsen mot ham gikk gjennom for noen år siden, hadde vi sluppet å se denne patetiske slasken noe mer. Også som vanlig feigt av kanskje seriens dårligste, sanssynynligvis verdens mest oppskrytte dommer, coward webb, å ikke vise ut koscielny. Spot on, en på Dagbladet som skrev det. Haha, leggetid nå. Mammaen/sykepleieren din er sikkert ikke så fornøyd med at du er våken så seint. 4 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Småklein avslutning på sendingen. Hva skjedde? Jeg hadde skrudd av for lengst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå