Gå til innhold

Får ikke 3D til å fungere skikkelig på LG 47" 47LW450N

Anbefalte innlegg

Hei.

Problemet mitt er som nevnt i emnetittel, handlet meg en LG 47" LED 3d 47LW450N her om dagen, og lastet ned et par 3D filmer bare for og sjekke, lastet ned 4 stk for og teste ut, men får det ikke til å fungere, har 1,4hdmi kabel, og har endret innstillingene rett på tv'n ettersom hvordan film jeg så, og alikevel så såg jeg at det var to bilder, lå såppas på sidene at det ble skygger på alt av konturer.

tips til hva som kan være årsaken? brukte de passive brillene som fulgte med, mulig jeg må gå in inskaffelse av blu-ray spiller for og nyte 3D?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Problemet mitt er som nevnt i emnetittel, handlet meg en LG 47" LED 3d 47LW450N her om dagen, og lastet ned et par 3D filmer bare for og sjekke, lastet ned 4 stk for og teste ut, men får det ikke til å fungere, har 1,4hdmi kabel, og har endret innstillingene rett på tv'n ettersom hvordan film jeg så, og alikevel så såg jeg at det var to bilder, lå såppas på sidene at det ble skygger på alt av konturer.

tips til hva som kan være årsaken? brukte de passive brillene som fulgte med, mulig jeg må gå in inskaffelse av blu-ray spiller for og nyte 3D?

Har akkurat den samme TV'n og 3D fungerer fint her. Er det slik at du bare ser to likestilte 2D-bilder? Isåfall må du endre 3D konverteringen som smelter sammen "side by side" til et polarisert bilde. HDMI 1.4 skal fungere fint. Er ihvertfall det jeg har brukt på min pc. Ting du kan ta hensyn til er innsynsvinkel, oppløsning og materiale. Kan hende at filmen er elendig. Det er absolutt ikke nødvedig med Blu-Ray spiller heller.

LG-50PZ950-3D-Menu.jpg

Det skal se slik ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...