RasmusKRiis Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Har sittet å sett på dette bildet i noen timer nå og trenger litt hjelp til å peke ut ting som kanskje ser litt rart ut. Lenke til kommentar
DjIcet Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Det første som slo meg var at The Man så litt overredigert ut. Så nesten tegnet ut. Vet ikke om det er meningen. Ellers veldig bra bilde. Lenke til kommentar
cfager Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Synes generelt sett dette var et veldig bra bilde. Skarpt og fint, og det fungerer godt selv om du bryter "the rule of third" Skulle jeg kommet med noe, kunne det kanskje vært stilig med en forsiktig mørk vignett på det? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Midtstilling funger ofte, slik som her. Jeg tror det som skurrer her, er at det er lyse felter som går helt inn til skjorta, som er i mer eller mindre farge-tone. Tror også det hadde hjulpet hvis det ikke hadde vært et rødskjær på den ene selen. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Midtstilling funger ofte, slik som her. Jeg tror det som skurrer her, er at det er lyse felter som går helt inn til skjorta, som er i mer eller mindre farge-tone. Tror også det hadde hjulpet hvis det ikke hadde vært et rødskjær på den ene selen. Må si meg enig med ovenstående. Ser litt for krydra ut nå, personlig ville jeg kanskje desaturert det litt så det ikke er så tungt for øynene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå