Hugol Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Vi har tentamen i engelsk i morgen og emnet er konflikter. Dette er jo et veldig åpent tema, men for meg er det så vanskelig å velge et tema. Forbredelseshefte inneholder noen stikkord som er verdt å lese samnt teksten til Changes av 2pac. Jeg synes egentlig ikke denne sangen og aparhdeid, som læreren min anbefalte, er særlig interessante emner ettersom vi har skrevet om det før. Jeg har ganske lyst til å kanskje skrive noe om Falklandsøyene og denne konflikten. Hva mener dere? Blir det en oppgave med altfor mye fakta eller er dette et godt emne? Setter veldig stor pris på kjappe og nyttige svar. Tusen takk Lenke til kommentar
IkKe123 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Vi har tentamen i engelsk i morgen og emnet er konflikter. Dette er jo et veldig åpent tema, men for meg er det så vanskelig å velge et tema. Forbredelseshefte inneholder noen stikkord som er verdt å lese samnt teksten til Changes av 2pac. Jeg synes egentlig ikke denne sangen og aparhdeid, som læreren min anbefalte, er særlig interessante emner ettersom vi har skrevet om det før. Jeg har ganske lyst til å kanskje skrive noe om Falklandsøyene og denne konflikten. Hva mener dere? Blir det en oppgave med altfor mye fakta eller er dette et godt emne? Setter veldig stor pris på kjappe og nyttige svar. Tusen takk Er tema åpent, blir oppgaven også åpen. de kan ikke be deg skrive om noe du ikke vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå