Krismeko Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Treverk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Ja synes det var noe med dette som ikke helt stod i din klasse,men skjønner når du brukte mobilen;) Litt uskarpt her og der.Fin glød i solveggen da;) Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Ja synes det var noe med dette som ikke helt stod i din klasse,men skjønner når du brukte mobilen;) Litt uskarpt her og der.Fin glød i solveggen da;) Noen ganger blir man så ivrig at man glemmer å sjekke batteriet - Men falt for motivet, så det ble en nødløsning denne gangen 1 Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Viser hvor godt det er å ha en reserveløsning for hånden - selv en mobil. Jeg har nettopp fått meg et speilrefleks og ser frem til å lære meg å ta bilder (er på utprøvingsstadiet). Har også lastet opp et par bilder tatt med lommekamera for en tid siden - om ikke kvaliteten er topp, så gir det god forteller-effekt. Ser av bildet at du kan det med å ta gode bilder. God 3'er for reserveløsningen Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Viser hvor godt det er å ha en reserveløsning for hånden - selv en mobil. Jeg har nettopp fått meg et speilrefleks og ser frem til å lære meg å ta bilder (er på utprøvingsstadiet). Har også lastet opp et par bilder tatt med lommekamera for en tid siden - om ikke kvaliteten er topp, så gir det god forteller-effekt. Ser av bildet at du kan det med å ta gode bilder. God 3'er for reserveløsningen Takk for din kommentar. Et bilde er jo selvsagt finere med teknisk riktig kvalitet, men som du sier, forteller-effekten har også en betydning. Ønsker deg lykke til med ditt nye kamera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg