Gå til innhold

BK: Treverk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja synes det var noe med dette som ikke helt stod i din klasse,men skjønner når du brukte mobilen;) Litt uskarpt her og der.Fin glød i solveggen da;)

Noen ganger blir man så ivrig at man glemmer å sjekke batteriet ;) - Men falt for motivet, så det ble en nødløsning denne gangen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Viser hvor godt det er å ha en reserveløsning for hånden - selv en mobil. Jeg har nettopp fått meg et speilrefleks og ser frem til å lære meg å ta bilder (er på utprøvingsstadiet). Har også lastet opp et par bilder tatt med lommekamera for en tid siden - om ikke kvaliteten er topp, så gir det god forteller-effekt. Ser av bildet at du kan det med å ta gode bilder. God 3'er for reserveløsningen :)

Lenke til kommentar

Viser hvor godt det er å ha en reserveløsning for hånden - selv en mobil. Jeg har nettopp fått meg et speilrefleks og ser frem til å lære meg å ta bilder (er på utprøvingsstadiet). Har også lastet opp et par bilder tatt med lommekamera for en tid siden - om ikke kvaliteten er topp, så gir det god forteller-effekt. Ser av bildet at du kan det med å ta gode bilder. God 3'er for reserveløsningen :)

Takk for din kommentar. Et bilde er jo selvsagt finere med teknisk riktig kvalitet, men som du sier, forteller-effekten har også en betydning. Ønsker deg lykke til med ditt nye kamera :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...