Stissen Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hei, jeg har nå hatt en stasjonær pc med 4gb ram i snart ett halvt år og jeg føler at det er alt for lite for mitt bruk. Jeg driver hovedsaklig mest med videoredigering og bilderedigering, også noe spilling. Jeg har 12 tusen å bruke på enten en ny pc eller en mac. Hva foreslår dere at jeg skal kjøpe, og hvorfor? Lenke til kommentar
Elusive666 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hadde vært greit med litt mer informasjon om resten av den stasjonære pcen. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 bærbar, stasjonær eller all-in-one? Lenke til kommentar
Nightshaft Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Hei, jeg har nå hatt en stasjonær pc med 4gb ram i snart ett halvt år og jeg føler at det er alt for lite for mitt bruk. Jeg driver hovedsaklig mest med videoredigering og bilderedigering, også noe spilling. Jeg har 12 tusen å bruke på enten en ny pc eller en mac. Hva foreslår dere at jeg skal kjøpe, og hvorfor? Hvilke spill skal du spille? Hvis du kjøper mac, får du ikke spilt hvis ikke du går opp til 15k+ i pris. En Komplett Gamer Premium ville vel passet for deg. Husk å konfigurere med en i7 2600k + 16gb ram. Da lander sluttpris på akkurat litt over 12k. Du vil få en pc du kan ha i noen år. Hvis du vil ha billigere kan du bygge selv, men det er mye folk som heller vil ha den bygget for seg. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 jeg vill helt klart bygd den selv, komplett gjør det bare overpriset og med dårlig utvalg av deler. det er heller ikke så vanskelig som mange tror Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå