fjarle Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Vi dekker på perrongen etter en prat med Motorolas Europa-sjef. Kanskje kommer batterikongen Lenke til kommentar
Arn_Thor Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Husker tilbake til Motorola Razr V3, en av de aller beste telefonene jeg har hatt. Men kvaliteten på moto telefoner har variert fryktelig. Dersom de kommer tilbake med mer stabilt gode produkter nå tror jeg de kan klare seg bra på det norske markedet Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Har forsatt en V3i som jeg bruker som jobbtelefon, byttet batteri et par ganger bare. Privat har jeg kjøpt den nye Razr, eneste jeg ikke er fornøyd med er batterilevetiden, må lades hver dag, men var forsåvidt klar over det før jeg kjøpte den. Ikke så rart i og med at den er så slank En med bedre batteritid hadde vært topp. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Om batterilevetid er viktig for disse modellene til Motorola burde de sett seg om etter ett annet OS... Android er ett veldig lite gunstig OS mht batterilevetid. Man kan sammenligne med de fleste andre OS og alle kommer bedre ut Kansje det var der de burde starte ?? Endret 13. mars 2012 av leirdueredet Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Eh, nei. Stort sett er det skjerm og radio som tapper strøm i moderne telefoner. De trekker like mye strøm uansett OS. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Eh, nei. Stort sett er det skjerm og radio som tapper strøm i moderne telefoner. De trekker like mye strøm uansett OS. Det er nok ikke kun skjerm og radio, CPU er også en meget stor forbruker av strøm på moderne smarttelefoner... Problemet med Android er att det krever en veldig høy CPU-kraft for å kjøre uten lugging/treghet. Andre OS (eks. WP/Belle/IOS) kan kjøre med mye lavere CPU speed uten att man opplever lugging/treghet på samme måte, noe som igjen medfører lavere strømforbruk Endret 13. mars 2012 av leirdueredet Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Tullprat. WP/iOS har et raskere menysystem, men ellers er ikke OS-ene raskere på noen måte. Årsaken til at WP7.5 ikke bruker like raske prosessorer som Android er ikke at det ikke trenger det, men at det ikke støtter det. Lenke til kommentar
svealf Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Off topic, men Ralph Gerbershagen ligner veeeldig på Edward Norton. http://www.filmbuffonline.com/FBOLNewsreel/wordpress/wp-content/uploads/2010/07/Edward-Norton-Pic-.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg