Arne Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Hei, jeg har et lite problem med min over to år gamle Google Nexus One, laget av HTC. Jeg bruker Android 2.3.6. Problemet er at eposten har sluttet å synkronisere seg mot gmail. Før har jeg fått notification med EN gang eposten ble mottatt, nå får jeg ingen notification whatsoever. Jeg merker meg at før, så var ikonet oppe i høyre hjørne, hvor det står 3G, med pil opp og pil ned (for opp- og nedlastning), grønn. Nå er den bare hvit/grå. Jeg kan fint bruke internett, men synkroniseringen virker ikke. Har selvfølgelig prøvt å restarte telefonen. Noen tips? EDIT: Jeg kan legge til at det heller ikke går an å bruke Gmail-appen på telefonen, den laster ikke ned epostene selv om jeg går til innboksen og trykker på "Refresh". Endret 12. mars 2012 av Arne Lenke til kommentar
Arne Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Nå er problemet løst! Det viste seg at jeg hadde en "Low on space" notification. Jeg slettet litt cache i nettleseren og litt overflødige programmer, og nå virker alt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå