Ar`Kritz Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Husk at GTA IV er en av de drøyeste konsoll-portene på lenge, og krever ganske kraftig maskinvare i forhold til grafikknivået man får igjen. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 24. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2012 @Arni Jeg har sett mange på YouTube som har kjørt Gta på samme specs som meg (inkl. Skjermkort) og det fungerte helt fint. Det jeg egentelig ville vite var om moden krevde mye, noe den ikke gjør i følge deg. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 @Arni Jeg har sett mange på YouTube som har kjørt Gta på samme specs som meg (inkl. Skjermkort) og det fungerte helt fint. Det jeg egentelig ville vite var om moden krevde mye, noe den ikke gjør i følge deg. Jeg gjorde bare et google-søk og så om noen rapporterte at framerate hadde gått i dass med modden Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 24. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2012 Så jeg burde ikke modde på Macen? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Du har en Mac, du skal installere Windows og GTA IV? Er det ikke bare å prøve? 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 24. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2012 Jo, men jeg kjøper ikke Windows OS til tusen kroner før jeg er sikker. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Jo, men jeg kjøper ikke Windows OS til tusen kroner før jeg er sikker. Så last ned Windows 7 og prøv det i 30 dager gratis om du vil. (Eller 120 om man skriver inn noe i CMD). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå