Lord_Linus Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Har byggd om maskinen til mamma, det er en gammel compaq maskin, med mye ukurante løsninger, har byttet det meste som er inni med nytt. Etter å ha gjort en del på kabinettet så så alt ut til å fungere, men når jeg skulle skru på plass selve power boardet igjen så ville ikke maskinen starte?? Skrudde det av igjen og prøvde da, maskinen startet, skrudde det på igjen ikke noe liv. Pga av at det er en compaq maskinen var det en kontakt med 6 ledninger på(som formidlet kontakt med på knapp og 2 leds), så måtte jeg kutte den av og sette på nye slik at de kunne settes på riktig plass på hk, koblet litt i blindet følte jeg, men, maskinen startet når jeg prøvde så jeg tenkte ikke mer på det. Lurer på om det kan være jordings feil som følge av de hjemmelagde koblingene. Har lagd tre kontakter, en til pwr knapp og en til hd led og til pwr led, eneste problemet her er at også pwr led blinker blinker som en hd led.(hd leden fungerer som den skal.) Noen som kan hjelpe meg der ute? Har lagt ut noen bilder: Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 en liten ting ikke jobb på teppe ! Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 har ikke montert dritten på gulvet.. måtte bare legge det ut på tepppet siden pc'en står der. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Ta en ting av gangen. Det eneste som trengs for at maskina skal fungere er power knappen. Så du bør starte med kun å koble den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå