Mr Serious Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hei har nå begynt å bestille pc-deler til en pc jeg skal bygge. men nå ser det ut som pengene er borte xD Jeg er blakk og har alle delene jeg trenger unntat skjermkort. Så ser jeg at Moatherboardet mitt har innebygd skjerminngang. Så spørsmplet mitt er om jeg kan skru sammen pc-en og instalere allt og kjøre ting på lav grafikk til jeg får penger til skjermkort? Å blir det vanskelig viss det går ann? takk for svar Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Det blir ikke noe gaming opplevelse på crysis eller battlefield for å si det slikt. HD 6870/nvidia 550 TI er nok minimum i dag. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Poenget med de inngangene er vel at du kan bruke prosessorens GPU, om den har det integrert. Hvilken prosessor har du/skal du bestille? Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Det blir ikke noe gaming opplevelse på crysis eller battlefield for å si det slikt. HD 6870/nvidia 550 TI er nok minimum i dag. Egentlig det jeg trodde, men det duger vell til internettsurfing osv? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Det blir ikke noe gaming opplevelse på crysis eller battlefield for å si det slikt. HD 6870/nvidia 550 TI er nok minimum i dag. Egentlig det jeg trodde, men det duger vell til internettsurfing osv? ja Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Poenget med de inngangene er vel at du kan bruke prosessorens GPU, om den har det integrert. Hvilken prosessor har du/skal du bestille? Bestillte en pakke på komplett med ram, hovedkort og prosessor Denne . Alltså intel i5 2500k Lenke til kommentar
Elusive666 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Trodde de utgangene var for en prosessor med innebygget skjermkort, ikke at hovedkortet har innebygget skjermkort. Edit : Too slow >_< Endret 12. mars 2012 av Elusive666 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 http://www.hardware.no/artikler/amd-mot-intel-pa-integrert-grafikk/107143 2 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Støtter den og, AMD A8-3870K med HD 6550D er langt bedre en intel sine. Så rådet er nok å kjøpe 2500k hvis du vurder å kjøpe med seperat skjermkort. Endret 12. mars 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Du kan gjerne bestille delene før du kjøper et skjermkort, men jeg vil se det som en skam å kjøpe slike gode deler for og så kjøre f.eks. BF3 rett fra prosessoren Du har vel ikke et gammelt skjermkort du kan bruke i mellomtiden? Så sparer du litt ekstra til skjermkort og slenger ved en billig 60Gig SSD til OS'et. Det suger hardt å vente, det vet jeg. Men det kan så absolutt være verdt det. 1 Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Du kan gjerne bestille delene før du kjøper et skjermkort, men jeg vil se det som en skam å kjøpe slike gode deler for og så kjøre f.eks. BF3 rett fra prosessoren Du har vel ikke et gammelt skjermkort du kan bruke i mellomtiden? Så sparer du litt ekstra til skjermkort og slenger ved en billig 60Gig SSD til OS'et. Det suger hardt å vente, det vet jeg. Men det kan så absolutt være verdt det. Har bestillt ssd + en 2 terra hard drive til filmer osv så var litt surt at jeg ble blakk xD men så lenge det duger intil videre så :/ Skal få kjøpt skjermkort med engang jeg får penger for å si det sånn xD Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Spørsmålet var vel om han kan skru den sammen, ja. Jeg har hatt akkurat samme hovedkort samt en 2500K, og det funker forsåvidt fint. Men ikke forvent deg å spille noe, ikke engang på laveste innstilling. - Nå husker ikke jeg hva jeg prøvde, men det var langt fra spillbart, hvertfall. Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Takker for mange gode svar, men viss jeg setter den sammen å bare bruker intel i5 sitt "skjermkort" nå. Vill det bli vanskelig å sette inn skjermkort senere? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Takker for mange gode svar, men viss jeg setter den sammen å bare bruker intel i5 sitt "skjermkort" nå. Vill det bli vanskelig å sette inn skjermkort senere? plug and play 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå