Mith Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 1) XP Boost - som knapt gir noe XP uansett, 100-300 xp er kanskje 1 kamp mindre om dagen Ehh, xp-boost+vip gir det 150% mer xp av alt du gjør. Xp-boost alene gir deg 100% mer aka. dobbelt så mye som ingen xp-boost, noe som vil si at du trenger halvparten så mange matcher om dagen, ikke 1 mindre... Lenke til kommentar
wolferey Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Ehh, xp-boost+vip gir det 150% mer xp av alt du gjør. Xp-boost alene gir deg 100% mer aka. dobbelt så mye som ingen xp-boost, noe som vil si at du trenger halvparten så mange matcher om dagen, ikke 1 mindre... Hmm, sjekka det nettopp, I stand corrected. Rart, for jeg kunne sverge det ikke var sånn før siste updaten :S uansett så er det fortsatt ikke på noen måte pay2win, siden alle kan låse det opp med XP, det går bare raskere for folk med boost+vip, og du kan fortsatt ikke kjøpe oppgraderingene for penger, så du må spille en viss periode for å låse opp.. og det hjelper som sagt ingenting om du ikke treffer noen når du skyter på de Lenke til kommentar
Mith Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Nei, at det ikke er pay to win er jeg helt enig i. Grunnen til at det ikke var slik før updaten er at statusskjermen etter matchene var feil. Regnestykket stemte ikke med hvor mye xp du faktisk fikk. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) nvm Endret 18. mars 2012 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Allsider Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg føler at det blir mer som en utfordring. Jaja, så har de som kjøper alle perks og våpen litt fordel, men taktikken og aim er fortsatt mye mer viktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå