JohnsonJr Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg går andreåret på studiespesialisering (realfag). Skal starte på tredjeåret etter sommeren. Men det er et par fag jeg kunne tenke meg og ta opp igjen. Er det noen som har noe erfaringinger/ nettsider? Hvordan gjør jeg det og hvilke sider burde jeg bruke? Dårlige/gode erfaringer? Kan jeg melde meg på i dag? IMO er en bedre karakter verdt å betale for, i og med at den følger med deg resten av livet. Fag: Praktisk- Mattematikk, Samfunnsfag, Geografi og Engelsk. Fag fra andreklasse jeg kunne tenke meg å ta opp igjen er: S-Mattematikk. Eventuelt IT og Media. Bare å spørre hvis du lurer på noe. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Ta opp fagene før du går ut av videregående - ellers havner de ikke på førstegangsvitnemålet. Du kan melde deg opp på www.privatistweb.no i løpet av den første måneden av hver termin. Det koster vel ca. 700,- per fag for forbedringer. Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Ta opp fagene før du går ut av videregående - ellers havner de ikke på førstegangsvitnemålet. Du kan melde deg opp på www.privatistweb.no i løpet av den første måneden av hver termin. Det koster vel ca. 700,- per fag for forbedringer. Takk for svaret, det skal jeg huske på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå