Gå til innhold

javascriptbot til browserspill

Anbefalte innlegg

Hei,

som et prosjekt på skolen prøver jeg å lage et skript/bot til et browserspill, men har noen vanskeligheter.

Det gjelder et spill som heter Grepolis, som er et tekstbasert browserspill noe lignende Planetarion fra gamle dager.

Jeg simulerer klikk ved å selektere containeren jeg vil ha et klikk i vha jQuery og simulerer klikk vha .trigger('click') på denne.

Problemet er at noen av funksjonene i spillet ikke lar seg manipulere av javascript på samme måte.

Elementet jeg klikker på er en link med href lik en hashtag, eksempel:

<a class="tile" href="#eyJpZCI6IjE2MzAzIiwiaXgiOjM1NywiaXkiOjMzOCwidHAiOiJmYXJtX3Rvd24ifQ==" title=""></a>

Selv om jeg klarer å selektere ut akkurat denne conteineren så reagerer den ikke på .trigger('click').

Any ideas? Setter veldig stor pris på litt hjelp her. Tar kort tid å opprette en konto i spillet hvis noen kunne tenke seg å ta en rask titt.

www.grepolis.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kopier linken og lim den inn i adresselinjen (etter det som står der fra før, slett evt hashtag som er der fra før) og trykk enter. Hvis det fungerer, kan du kanskje bruke noe sånt som window.location = window.location + $("...").attr("href");

Lenke til kommentar

Takk for svar, men jeg har prøvd å kopiere linken å trykke inn manuelt, men da laster bare sammen siden jeg er på. Jeg også prøvd å adde hash i urlen ved å bruke

(window.)location.hash = "#hash som står som href-attrib på linken"

Da skjer det heller ingenting..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...