HKRoed Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Hei! Er det mulig å lade TN Ring Kontant via nettet eller SMS? Min samboer har dette, men jeg har Chess. Kan jeg få ladet opp kortet hennes på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 går ikkje det fint i minibanker da? Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Nå spurte jeg om det gikk ann via nett eller SMS. Men jeg har funnet det ut. Mobilhandel er tingen.... Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 sorry for at eg prøvde å ver hjelpsom da. skal ikkje gjennta seg! Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Ikke noe å skamme seg over det. Men du svarte liksom ikke på det jeg spurte om da.... Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Hei! Kan jeg få ladet opp kortet hennes på en eller annen måte? Kva det var du ikkje spurte om? neida, skal ikkje kverulere meir. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Ring mobil abonemang leverandøren din og spørr eller gå på internett siden demmes og se om det står noe...Eller mail supporten demmes - hjelpesløs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå