mathild Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Har en fantasi om å ligge med en erfaren på 30-40 år, og kanskje eldre. Må være kjekk. Er 22 år selv, og har ikke problemer med å få meg menn på min egen alder. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem i møte de litt eldre? Noen tips? Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Nok av dem på de fleste kontakt portaler, som eks. Møteplassen, Sukker, o.l. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 På byen. Men at dem er eldre, vil ikke nødvendigvis si at dem er mer erfaren og god i senga. Tvert i mot. Etter min erfaring. Postet av anonym: 4a75bab854b7f448b217b20538e33444 1 Lenke til kommentar
Poppmunn Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hvorfor må han være kjekk, egentlig? Det betyr ikke nødvendigvis at han er bedre i senga. Selv har jeg helt midt på treet utseende, men er bedre i senga enn de fleste. Dessverre er jeg i feil aldersgruppe her. 1 Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Har en fantasi om å ligge med en erfaren på 30-40 år, og kanskje eldre. Må være kjekk. Er 22 år selv, og har ikke problemer med å få meg menn på min egen alder. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem i møte de litt eldre? Noen tips? Bingokveld på torsdager? 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Desu Skrevet 12. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 12. mars 2012 Du kan jo alltids prøve å delta på et politisk arrangement, virker som eldre politikere er kåte på småjenter. 25 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Du kan jo alltids prøve å delta på et politisk arrangement, virker som eldre politikere er kåte på småjenter. 2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 nå føler jeg meg gammel. 2 Lenke til kommentar
mmht Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Har en fantasi om å ligge med en erfaren på 30-40 år, og kanskje eldre. Må være kjekk. Er 22 år selv, og har ikke problemer med å få meg menn på min egen alder. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem i møte de litt eldre? Noen tips? Bingokveld på torsdager? Hahahaha! :!: Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 nå føler jeg meg gammel. Din gamle gris! Tipper du sier dette bare for å få sjangs på TS he he he Kan dog bekrefte at ilpostino har for lengst passert alderen som tilsier at både forsikringer øker og at begravelsebyråene begynner å sende ham flotte brosjyrer på kister og Gadgets tilpasset hans alder. Om TS ønsker å date ilpostino bør hun huske på å ta med olje til rulatoren hans! 9 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Nå er jeg over 40 selv, og det er det samme jeg blir sjarmert på nå som når jeg var yngre. Humør, sjarm og glimt i øyet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Din gamle gris! Tipper du sier dette bare for å få sjangs på TS he he he er det nå jeg skal begynne å synge på denne? http://www.youtube.com/watch?v=sOb1kecsfnQ 2 Lenke til kommentar
MakinamiMari Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) er det nå jeg skal begynne å synge på denne? Hvis du er en gammel by med slumområder og kriminalitet og dårlig renhold som skriker etter planlagt byfornying og sosial rehabilitering - ja. FAITHLESS LYRICS "Dirty Ol' Man" He's a dirty old man, And a dirty old man, He's a dirty old man and a friend of mine. He's a dirty old man, And a dirty old man, He's a dirty old man and a friend of mine. I'm a dirty old man, the mean streets are home. My life is cold, I'll chill you to the bone, Heart of stone, Have a care, I carry traces of death in my hair You know my breath stinks, I leave shit everywhere, So be aware I'm unfeeling Don't you dare try appealing to my better nature, You better wait, you're misinformed, Ain't nothing warm about me, Cold and gray, concrete clay and steel, And what else is real? I mean the actual deal, People seem to love living under my heel, Some of them call me London, I'm also known as New York. Anywhere in the world you find me I talk the same bad talk, Walk the same walk from side to side, You're transparent to me, There ain't a thing you can hide, Derive glamour from the stamina it takes to survive. You think I [...] Now give me your cash and go Before you're heart brakes, You're living under my wing And all you got I'm going to take, I'm a dirty old man. He's a dirty old man and a dirty old man, He's a dirty old man and a friend of mine. He's a dirty old man and a dirty old man, He's a dirty old man and a friend of mine. I'm a rough old man beyond heart ache, To improve my mood I could use an earthquake, I sit awake for my people to release the pain, So I can know peace again In my skin, sin deceit and mistrust soaked in, I think I might just fuss Often drops of woe, streets flow with tears, I fall down all around your ears. If I could, if I was made of wood start a fire, no lie, I can afford to smoke sacred fire 'Cause I wouldn't bet on people changing just yet My eyes are wet and my heart is full of fear and regret, So you're catching the rough edge of my tongue, I started young, I got teenagers carrying guns. I hear you wanna hold me to blame, but we're the same, So for me win society and feel the shame, I'm a rough old man. He's a dirty old man and a dirty old man, He's a dirty old man and a friend of mine. He's a dirty old man and a dirty old man, He's a dirty old man and a friend of mine. I'm a rough old man, this is who I am. He's a dirty old man and a dirty old man, He's a dirty old man and a friend of mine. Forøvrig til TS, ville jeg anbefalt å ikke forsøke å gjøre deg dum eller søt. Du er søt nok når du er naturlig dum. Endret 13. mars 2012 av MakinamiMari Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Hvis du er en gammel by med slumområder og kriminalitet og dårlig renhold som skriker etter planlagt byfornying og sosial rehabilitering - ja. Trodde det var allmenkunnskap at jeg var det. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg