crazyhill_lars Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hei Jeg har et Canon MV900 videokamera. Den har en DV inngang på siden, men det som er problemet er at jeg ikke har noen DV inngang på pc'en min. Er det noen andre løsninger? Lenke til kommentar
se# Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Er det noen andre løsninger? Sannsynlgvis ikke. Noen kameraer har mulighet for overføring via USB, men da ofte med redusert kvalitet. Brukerveiledningen som fulgte med har gjerne en ganske grei beskrivesle av muligheter. Nesten alle brukerveiledninger er tilgjengelig på nettet hvis du ikke finner din. DV-kort finnes som ekstrautstyr til PCer, både stasjonære og bærbare, men er dette noe du skal gjøre en gang kan du jo prøve å få hjelp av bekjente, deter ganske mange PCer som har innbygd DV. Lenke til kommentar
arthon Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Du trenger mest sannsynlig et Firewire kort; http://www.komplett.no/k/search.aspx?q=firewire&bn=10208&mfr= Lenke til kommentar
fishlake Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Dersom du har en harddiskopptaker med DV-inngang kan du overføre filmen din til den, brenne til DVD og "rippe" DVD-en på PC-en igjen. Du taper litt kvalitet på denne måten, avhengig av hvilke muligheter (valg av opptakskvalitet) harddiskopptakeren har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå