jeg_lyver_mye Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Når er datoen for oss da? Jeg går utdanning nå, men skal søke på ny utdanning til etter sommeren. Fristne for det er vel 15 april på samordnaopptak. Men har helt glemt når jeg søkte på lånekassen, når de var frist der... Takk for info Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Fristen for å søke om støtte til høstsemesteret er 15.november, men jo tidligere du søker, desto tidligere blir søknaden innvilget.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Når er datoen for oss da? Jeg går utdanning nå, men skal søke på ny utdanning til etter sommeren. Fristne for det er vel 15 april på samordnaopptak. Men har helt glemt når jeg søkte på lånekassen, når de var frist der... Takk for info Ehh, dersom du begynner neste semester så er fristen 15. november. Det kan være lurt å søke i sommer, men ikke noe vits å søke før det. Tidligste utbetaling er i august en gang, men dersom du søker mye senere får du like mye penger, men både august, september, oktober og potensielt sett november i samme slengen. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Når er datoen for oss da? Jeg går utdanning nå, men skal søke på ny utdanning til etter sommeren. Fristne for det er vel 15 april på samordnaopptak. Men har helt glemt når jeg søkte på lånekassen, når de var frist der... Takk for info Ehh, dersom du begynner neste semester så er fristen 15. november. Det kan være lurt å søke i sommer, men ikke noe vits å søke før det. Tidligste utbetaling er i august en gang, men dersom du søker mye senere får du like mye penger, men både august, september, oktober og potensielt sett november i samme slengen. Jippi!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå