Gå til innhold

Skal studere til høsten 2012 - lånekassen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når er datoen for oss da? Jeg går utdanning nå, men skal søke på ny utdanning til etter sommeren. Fristne for det er vel 15 april på samordnaopptak. Men har helt glemt når jeg søkte på lånekassen, når de var frist der...

Takk for info :)

Ehh, dersom du begynner neste semester så er fristen 15. november. Det kan være lurt å søke i sommer, men ikke noe vits å søke før det. Tidligste utbetaling er i august en gang, men dersom du søker mye senere får du like mye penger, men både august, september, oktober og potensielt sett november i samme slengen.

Lenke til kommentar

Når er datoen for oss da? Jeg går utdanning nå, men skal søke på ny utdanning til etter sommeren. Fristne for det er vel 15 april på samordnaopptak. Men har helt glemt når jeg søkte på lånekassen, når de var frist der...

Takk for info :)

Ehh, dersom du begynner neste semester så er fristen 15. november. Det kan være lurt å søke i sommer, men ikke noe vits å søke før det. Tidligste utbetaling er i august en gang, men dersom du søker mye senere får du like mye penger, men både august, september, oktober og potensielt sett november i samme slengen.

Jippi!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...