Nabbskalle Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hei! Skal prøve på å forklare dette på mest forståelig måte! kjører fortiden xfx radeon 6970 i crossfire, og har via catalyst control center "enable crossfire". og under spill, når jeg tabber ut for å se f.eks temperaturene i kortene, i MSI Afterburner, ser jeg % grafer til kortene på GPU usage, så ser jeg at GPU1 var belastet 90-99% under spill, mens GPU2 var 0% belastet, og tydelig lavere temp. Skal det være slik? om ikke, hvordan fikser jeg det? er det noen måte å få kortene til å belastes 50% hele tiden? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) ----------------------- Endret 12. mars 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
W-J Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Regner med att du har satt på en crossfire bridge? og kjører du spillene i full skjerm?, for både crossfire og sli har problemer i hvis man ikke kjører i fullskjerm Endret 12. mars 2012 av W-J 1 Lenke til kommentar
Nabbskalle Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Regner med att du har satt på en crossfire bridge? og kjører du spillene i full skjerm?, for både crossfire og sli har problemer i hvis man ikke kjører i fullskjerm Hehe, joda bruker bridge spilte faktisk ikke i fullscreen, men i windowed - veldig irriterende at crossfire ikke fungerer i windowed.. alt-tabber ganske mye men takk for svar :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå