LiTe Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 1337 = LEET = ELEET = ELIT = ELITE Feil.. 1337 = 1+3+3+7 = 14 = Fjortiss. HEHE, Djævelsk bra!!! Enig er jeg oxo! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Desertglow/yummy: Vet ikke hvem som har ansvaret for evt. fjerning av postcount og SO2, men moderatorne har snakket i evigheter om "ja, kanskje det....", "kanskje det ville vært en idè" osv. Det blir ikke tatt noen form for action her føler jeg. Fjerning av postcount ville jo selvfølgelig fikse problemet med spamming, slik som Desertglow påpeker. Ellers skjønner jeg ikke alt styret med SO2. SO2 er søppel, hvorfor ikke tømme forumet for søppel en gang i blandt? Det bidrar til et mer ryddig og ordentlig forum. Det ville bidratt til å lage et uforutsigbart forum. Jeg synes personlig det er en uting å slette bare for å slette. SO2 ligger i "Søppel"-kategorien, og der hører den hjemme. Den plager ingen der, og hvis det mot formodning skulle være noen som plages av at det så har de et problem. Når det gjelder post-counten så forstår jeg personlig ikke hvorfor noen ikke har fjernet den for lenge siden, siden det virker som det er relativt enstemming (både blant brukere og moderatorer) at den bør fjernes. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 slett SO1, og SO2...bare for morro skyld! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Død over postcounten!!! (eller postcunt`en som jeg ville kalt den) Kan heller sette "bold" på "medlem fra dd.mm.år" Da kvitter man seg med poste-som-******-uten-mening mentaliteten enkelte har. (kanskje) (uten å kritisere SO forøvrig, da dette faktisk er en morsom tråd når spammerne har lagt seg for natta) DrE Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg postet ett innlegg i SO2 en gang for lenge siden. Det skulle jeg kanskje ikke ha gjort, for nå kommer SO2 nesten bestandig øverst i oversikten "Vis dine egne innlegg". Det gjør meg ingen verdens ting om SO2 stenges eller slettes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå