Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi moderatorer ER glade i helsa vår, og personlig tror jeg en del SO2'ere ville bli "lettere frustrerte" dersom vi sletta hele tråden. Det ville gå sterkt ut over deres psykososiale adferdsmønster, så det er nok best å la være. Så er jeg i alle fall blitt fortalt... :lol:

Lenke til kommentar
Vi moderatorer ER glade i helsa vår, og personlig tror jeg en del SO2'ere ville bli "lettere frustrerte" dersom vi sletta hele tråden. Det ville gå sterkt ut over deres psykososiale adferdsmønster, så det er nok best å la være. Så er jeg i alle fall blitt fortalt... :lol:
det er jo derfor man kan starte en SO3! Det ble gjort med so1.. syns det er en fin tradisjon. :)
Lenke til kommentar

Hehe. Du har nok rett der. Men Steng SO2! OGså venter vi noen måneder så er folk sugne på SO igjen og da snakker vi med Hartge og han oppretter SO3. Men ikke med en gang. Var en pause mellom So1 og So2

Lenke til kommentar

So=Siste ordet. Det vart ein gong opretta ein thread som heite Siste ordet. Då me runda 10 000 posts i den opretta me siste ordet 2 eller meir kjend som Langtids chat. No har me runda 10 000 posts her og. Me meiner at me bør hada på tradisjonen å kutte SO ved 10 000 posts. Men me må jo ha ein plass der me kan skrive unaudsynte ting... Derfor SO3 :D

1337 = LEET = ELEET = ELIT = ELITE

DVS dersom er eg 1337 wanker. Då er eg ein Elite wanker. Evt Rå dyktig til å nappe løken.

Lenke til kommentar
Med mindre det er kommet inn noen saklige argumenter MOT stengning av SO2 innen i morgen klokken 15, skal jeg innfri ønsket som er ytret i denne tråden. Men da tar DERE skylda! :lol:

Supert, det er nok evt. kun postcountrytterne som klager...

Lenke til kommentar
Jeg er ikke aktiv i SO2, men lurer litt på hva som er begrunnelsen for å stenge den likevel - fordi den er populær og fordi det er en del som har postet i den? Skjul post count - et langt bedre alternativ.

Det som er saken er at den tar resurser fra forum-serververen, har jeg blitt fortalt, og derfor ved en stenging og en laging av en ny SO tråd (SO3) så hadde belastningen på forumet blitt mindre.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke aktiv i SO2, men lurer litt på hva som er begrunnelsen for å stenge den likevel - fordi den er populær og fordi det er en del som har postet i den? Skjul post count - et langt bedre alternativ.

Det som er saken er at den tar resurser fra forum-serververen, har jeg blitt fortalt, og derfor ved en stenging og en laging av en ny SO tråd (SO3) så hadde belastningen på forumet blitt mindre.

En stenging av denne tråden ville ikke hjulpet noe som helst, det eneste som ville ha en effekt er å slette hele tråden. Hvis forumserveren har problemer grunnet disse 10000 postene, når det finnes (i skrivende stund) 1110776 innlegg i forumet bør man vurdere å bygge et nytt forum. Jeg synes det er en tåpelig begrunnelse å stenge en tråd fordi den utgjør mindre enn 1% av postene i forumet.

Lenke til kommentar

Desertglow/yummy: Vet ikke hvem som har ansvaret for evt. fjerning av postcount og SO2, men moderatorne har snakket i evigheter om "ja, kanskje det....", "kanskje det ville vært en idè" osv. Det blir ikke tatt noen form for action her føler jeg.

Fjerning av postcount ville jo selvfølgelig fikse problemet med spamming, slik som Desertglow påpeker. Ellers skjønner jeg ikke alt styret med SO2. SO2 er søppel, hvorfor ikke tømme forumet for søppel en gang i blandt?

Det bidrar til et mer ryddig og ordentlig forum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...