kongefritt Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 hva med å stenge so2 også? nå når den har rundet 10000 poster... slett både so2 og so1 og lag en so3... da vil jo 20k poster forsvinne fra databasen og det vil bli litt kjappere. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Ja enig, der er jo ikke noe særlig intresang lesing der Synes egerntlig folk som har internett alikavell og sitter foran PC'n kan bruke mirc eller no, det er jo egen hardware kanal så... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Ta og slett begge postene så kan vi hvor mange innlegg VISSE personer mister :smile: 2 sletting av begge trådene Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Noen er alt for opphengt i antall poster... Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Vi moderatorer ER glade i helsa vår, og personlig tror jeg en del SO2'ere ville bli "lettere frustrerte" dersom vi sletta hele tråden. Det ville gå sterkt ut over deres psykososiale adferdsmønster, så det er nok best å la være. Så er jeg i alle fall blitt fortalt... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 hva med en saklig begrunnelse? dere stengte SO1, så hvorfor ikke stenge SO2? Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Vi moderatorer ER glade i helsa vår, og personlig tror jeg en del SO2'ere ville bli "lettere frustrerte" dersom vi sletta hele tråden. Det ville gå sterkt ut over deres psykososiale adferdsmønster, så det er nok best å la være. Så er jeg i alle fall blitt fortalt... det er jo derfor man kan starte en SO3! Det ble gjort med so1.. syns det er en fin tradisjon. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Vi moderatorer ER glade i helsa vår, og personlig tror jeg en del SO2'ere ville bli "lettere frustrerte" dersom vi sletta hele tråden. Det ville gå sterkt ut over deres psykososiale adferdsmønster, så det er nok best å la være. Så er jeg i alle fall blitt fortalt... Hehe. Du har nok rett der. Men Steng SO2! OGså venter vi noen måneder så er folk sugne på SO igjen og da snakker vi med Hartge og han oppretter SO3. Men ikke med en gang. Var en pause mellom So1 og So2 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Må si CFD hadde ett poeng der. 1 måned uten SO elns.. Så SO3. Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Med mindre det er kommet inn noen saklige argumenter MOT stengning av SO2 innen i morgen klokken 15, skal jeg innfri ønsket som er ytret i denne tråden. Men da tar DERE skylda! Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hva er det dere preiker om, so1, so2 og so3??? Skjønner ingenting jeg(ja jeg vet, jeg er dum!) Og hva betyr egenlig 1337?? Vær så snill opplys meg. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 So=Siste ordet. Det vart ein gong opretta ein thread som heite Siste ordet. Då me runda 10 000 posts i den opretta me siste ordet 2 eller meir kjend som Langtids chat. No har me runda 10 000 posts her og. Me meiner at me bør hada på tradisjonen å kutte SO ved 10 000 posts. Men me må jo ha ein plass der me kan skrive unaudsynte ting... Derfor SO3 1337 = LEET = ELEET = ELIT = ELITE DVS dersom er eg 1337 wanker. Då er eg ein Elite wanker. Evt Rå dyktig til å nappe løken. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Med mindre det er kommet inn noen saklige argumenter MOT stengning av SO2 innen i morgen klokken 15, skal jeg innfri ønsket som er ytret i denne tråden. Men da tar DERE skylda! Supert, det er nok evt. kun postcountrytterne som klager... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Så "søppel" _har_ innvirkning på post-count... nå får dere bestemme dere.. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 1337 = LEET = ELEET = ELIT = ELITE Feil.. 1337 = 1+3+3+7 = 14 = Fjortiss. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg er ikke aktiv i SO2, men lurer litt på hva som er begrunnelsen for å stenge den likevel - fordi den er populær og fordi det er en del som har postet i den? Skjul post count - et langt bedre alternativ. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg er ikke aktiv i SO2, men lurer litt på hva som er begrunnelsen for å stenge den likevel - fordi den er populær og fordi det er en del som har postet i den? Skjul post count - et langt bedre alternativ. Det som er saken er at den tar resurser fra forum-serververen, har jeg blitt fortalt, og derfor ved en stenging og en laging av en ny SO tråd (SO3) så hadde belastningen på forumet blitt mindre. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg er ikke aktiv i SO2, men lurer litt på hva som er begrunnelsen for å stenge den likevel - fordi den er populær og fordi det er en del som har postet i den? Skjul post count - et langt bedre alternativ. Det som er saken er at den tar resurser fra forum-serververen, har jeg blitt fortalt, og derfor ved en stenging og en laging av en ny SO tråd (SO3) så hadde belastningen på forumet blitt mindre. En stenging av denne tråden ville ikke hjulpet noe som helst, det eneste som ville ha en effekt er å slette hele tråden. Hvis forumserveren har problemer grunnet disse 10000 postene, når det finnes (i skrivende stund) 1110776 innlegg i forumet bør man vurdere å bygge et nytt forum. Jeg synes det er en tåpelig begrunnelse å stenge en tråd fordi den utgjør mindre enn 1% av postene i forumet. Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg er enig med deg, DesertGlow - men vi får vel gjøre som brukerne vil. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Desertglow/yummy: Vet ikke hvem som har ansvaret for evt. fjerning av postcount og SO2, men moderatorne har snakket i evigheter om "ja, kanskje det....", "kanskje det ville vært en idè" osv. Det blir ikke tatt noen form for action her føler jeg. Fjerning av postcount ville jo selvfølgelig fikse problemet med spamming, slik som Desertglow påpeker. Ellers skjønner jeg ikke alt styret med SO2. SO2 er søppel, hvorfor ikke tømme forumet for søppel en gang i blandt? Det bidrar til et mer ryddig og ordentlig forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå