RAK-foto Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Hei Takk til alle bidragsyterne denne gangen på Temadagen, det var vel ikke den helt store deltakelsen, men det regner jeg med tar seg opp igjen. Da har jeg et spørsmål om det er en av medlemmene som kunne tenke seg å overta stafettpinnen - og står for neste Temadag? Likeledes finne et spennende tema. Venter spent på et svar i løpet av dagen RAK-foto Endret 12. mars 2012 av RAK-foto Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Hei Takk til alle bidragsyterne denne gangen på Temadagen, det var vel ikke den helt store deltakelsen, men det regner jeg med tar seg opp igjen. Da har jeg et spørsmål om det er en av medlemmene som kunne tenke seg å overta stafettpinnen - og står for neste Temadag? Likeledes finne et spennende tema. Venter spent på et svar i løpet av dagen RAK-foto Hei igjen Da blir det Solgun som tar neste Temakveld. RAK-foto Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2012 Hei igjen Da blir det Solgun som tar neste Temakveld. RAK-foto Flott! Da får vi vel et nytt spennende tema i løpet av noen dager! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg