knosemjau Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 jeg har en småsvak samsung galaxgy xcover som sliter med å laste inn google play. er det meningen at det skal stå 'laster inn' i et par dager før butikken endelig åpnes med fanfarer, brask og bram? fireløpig er det nemlig alt jeg ser. måtte godkjenne google play i går og i forigår. siden i går har jeg fått det nye symbolet, men kommer altså ikke inn i butikken lenger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Er ikke vanlig i det hele tatt, nei. Jeg har ikke merka noen forskjell annet enn Google play logo istedet for Market, litt annen layout, og at jeg måtte godkjenne Google Play. Markedet funker akkurat som før. Lenke til kommentar
knosemjau Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 kjedelig. jeg kommer fortsatt ikke inn. den bare laster og laster. og programvare kommer jo derfra, så jeg aner egentlig ikke hvordan jeg skal installere dette på nytt.. omvei via opera mini kanskje? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Market er en applikasjon som kan avsluttes i application manager i settings-menyen din. Du kan jo lete etter Google Play/Market, quitte den og prøve å gå på market igjen. Da skal den restarte helt pånytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå