Gå til innhold

har dere ustabil pc?


Anbefalte innlegg

Maskinen jeg sitter på nå krasjer en gang i måneden eller så.... da kun i forbindelse med spilling.

Serveren jeg har stående har vært på 24/7 i snart 3 år....

Den bærbare har enda ikke krasjet (1,5 år)

Ungene sine maskiner krasjer hele tiden (2-3 ganger i uken)

 

Hiv inpå en drøssmed spill og tull så klarer man nok å knele de fleste maskiner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når måtte jeg skru av pc'n ufrivillig, bruke reset knappen eller ctrl-alt-del?

Tja, 5 minutter siden sånn ca. Ikke maskinen sin feil egentlig, bare DNMP

(Duke nukem manhattan project) som er så sinnsykt ustabilt og crasher 10.gang i døgnet. Ikke spør hvorfor jeg spiller det. Jeg er en syk syk kar :D

 

Sånn utenom software crasher så er det vel lenge siden maskinen min klikket utenom et lite tilfelle for et par dager siden da. Var vel egentlig framprovosert da.

Lenke til kommentar

Så mye software bugs som det er så er det ikke alltid maskinen sin skyld at den henger seg litt av og til. Har aldri rebootet pga hardware, litt ctrl-alt-del må man regne med. kommer mye ann på hva man bruker PC'n til.

 

Så - Ja programvare kan kræsje, men nei ikke pga PC hardwaren for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Intel har over lengre tid opparbeidet seg rykte som det mest stabile og kompabile systemet! ikke uten grunn at det tok laaang tid før amd kom inn på bedrifts markedet ? Det er vel en konklusjon som holder for de fleste..

 

Hørt om markedsføring? Har Intel reklamene stått i trynet på deg siden du var 10 år yngre? - Ja! Har du sett like mye AMD reklame? - Nei!

 

Det er samme med Linux og Windows for å samenligne...Linux er desidert best til noe og noe er det greit å ha Windows til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...