Gå til innhold

har dere ustabil pc?


Anbefalte innlegg

hvor lenge siden er det pcen deres klikket eller dere måtte trykke ctrl-alt-del eller trykke på reset knappen på pcen? skriv opp specs også..

min amd tbird pc klikker aldri. specs er via kt7a hk, tbird 1,2ghz@1ghz 256mb ram.

jeg trodde før intel var "mest stabil", nå tror jeg ikke på det lengre, cpuene er like når det angår stabilitet. ustabilitet må kommer fra noe annet enn cpu. 350w psu brukt siden 1997 da den var i p2 pc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min maskin har enda ikke klikket :)

 

Jeg har ikke hatt den så lenge da... 4 uker eller.no

 

p4 3,0 GHz @ 3,5 GHz (233x15=3495 MHz)

Abit IC7-G

Corsair TwinX 1024MB PC3700 Platinum

Creative GeForce FX5900Ultra

Maxtor 160 GB S-ATA HD

Audigy 2

Nec 1300 DVD+/-RW

og en Samsung DVD-Rom

 

Dette er pakket inn i et CoolerMaster ATC111B-SXD kabinett og drives av en ThermalTake 480W Silent Purepower PSU (Xaser Ed Black Housing).

 

Det eneste jeg slet litt med var Abits Bios som ikke funket helt prima med S-ATA disken, så jeg måtte oppdatere bios og konfigurere den. Nå går den helt knirkefritt :D

 

Planetside går smooth i 1600x1200 med 8x Anisotropic Filtering med quality settings og max details, så jeg er fornøyd.

Lenke til kommentar

Hadde en PIII-500MHz før, og den var det mye problemer med. Både hk (Asus P3B-F) og HDD (Seagate) var sånn halvveis "defekte". Etter at jeg oppgraderte hk, RAM, CPU og PSU (Lepont 320W) har jeg ikke hatt problemer i det hele tatt. Bruker Windows 2000 Pro med alle oppdateringer.

 

Hw:

ASUS A7V8X-X

XP2000+

TwinMOS 512MB PC2100

C3D 9600

Lenke til kommentar

Min maskine har heller aldri klikket, utenom når jeg prøvde å klokke den for mye. Utenom det så har det aldri, og da mener jeg ALDRI vært noen problemer eller bluescreen. Det kan vel kalles for stabilt eller?

 

Kjøpte en P4 1.8GHz først, som jeg hadde ca.1.5 år, før jeg fikk en 2.6GHz, som har stått i nå i ca.2 mnd.

 

 

P4 [email protected]

ASUS P4T-E

512mb RD-ram

ASUS GF4 ti4400

WindowsXP PRO

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...