Gå til innhold

Har du forsøkt å søke Gud?

Anbefalte innlegg

Jeg forklarte deg i tidligere poster at bevis ikke er relevant. Det er komplekst å forstå hvorfor empirisk bevis ikke er relevant så jeg forventer at du er kritisk til det, men slik er det og dette har jeg sagt til deg i to tidligere innlegg, men du påstår gang på gang at jeg unngår spørsmål, jeg har svart to ganger tidligere, pluss et halvt svar, så 2,5 ganger har jeg svart deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha lest tråden sitter jeg igjen med et spørsmål: WTF?

Ikke er det god/morsom lesing heller vettu.. :huh:

Jeg er litt mer :nei: enn "WTF" atm.

Jeg forklarte deg i tidligere poster at bevis ikke er relevant. Det er komplekst å forstå hvorfor empirisk bevis ikke er relevant så jeg forventer at du er kritisk til det, men slik er det og dette har jeg sagt til deg i to tidligere innlegg, men du påstår gang på gang at jeg unngår spørsmål, jeg har svart to ganger tidligere, pluss et halvt svar, så 2,5 ganger har jeg svart deg.

Jo, du unngår svar. Det har du bevist i flere poster her, og jeg er sikker på at det er flere som kan bekrefte dette.

Et halvt svar? Hva .. ? Hææ?

Definer 'halvt svar', er du snill.

Lenke til kommentar

og jeg er sikker på at det er flere som kan bekrefte dette.

Du spurte etter bevis, jeg gav deg svar at bevis ikke er relevant. Om du forventer et bevis fra meg bryr jeg meg ikke om, og det kan du ikke bruke som begrunnelse for "at jeg ikke svarer deg"

Nå er jeg så klar som det går an å bli, ta deg selv i luggen. :thumbup:

Lenke til kommentar

Du spurte etter bevis, jeg gav deg svar at bevis ikke er relevant. Om du forventer et bevis fra meg bryr jeg meg ikke om, og det kan du ikke bruke som begrunnelse for "at jeg ikke svarer deg"

Hva med at du nettopp ungikk å definere 'halvt svar'?

Lenke til kommentar

Hva med at du nettopp ungikk å definere 'halvt svar'?

Det er en helt ny diskusjon, du kranglet før det kom frem, skal du hoppe vekk fra problemet ditt?

Lenke til kommentar

Det er en helt ny diskusjon, du kranglet før det kom frem, skal du hoppe vekk fra problemet ditt?

En helt ny diskusjon?

Kranglet? Har jeg kranglet om noe som helst? :huh:

Hoppe vekk fra problemet mitt? Det eneste 'problemet' jeg har er at du fortsetter å unngå å svare.

Lenke til kommentar

En helt ny diskusjon?

Kranglet? Har jeg kranglet om noe som helst? :huh:

Hoppe vekk fra problemet mitt? Det eneste 'problemet' jeg har er at du fortsetter å unngå å svare.

Det er ingen fortsettelse, jeg svarte deg angående bevis, så du må forklare deg bedre her.

Lenke til kommentar

Du skriver svar, ja, men du svarer ikke, slik jeg ser det.

Hvilke spørsmål gjenstår? (du får 30 sekunder på å svare)

Er det en grunn til at du gir meg tidsfrist?

Uansett, slik jeg har lest mesteparten av svarene dine får jeg lite innsikt og svar på spørsmålene som i utgangspunktet ble stilt.

Når et spørsmål blir besvart med et annet spørsmål appellerer det ikke akkurat til videre diskusjon.

.

Lenke til kommentar

Seriøst Lonelyman.

Kan ikke du høre på de titalls folkene i de titalls trådene dine som alle sier at du svarer kortfattet, mangelfulgt og at du hopper over innlegg du ikke klarer å svare på?

Hver uke lager du 1-2 nye tråder der du tar utgangspunkt i at du har en absolutt sannhet, og spør om årsaken til at ingen andre klarer å innse sannheten?

Når folk setter spørsmål til hvorfor din sannhet er absolutt fnyser du bare vekk spørmålet med en settning på 5-10 ord og en smiley.

Prøv å se ting fra andres perspektiv. Det er ikke interessant å diskutere "hvorfor ikke", når det er større grunn til å diskutere "hvorfor"

• Liker 7
Lenke til kommentar

Hvilke spørsmål gjenstår? (du får 30 sekunder på å svare)

Er det en grunn til at du gir meg tidsfrist?

Uansett, slik jeg har lest mesteparten av svarene dine får jeg lite innsikt og svar på spørsmålene som i utgangspunktet ble stilt.

Når et spørsmål blir besvart med et annet spørsmål appellerer det ikke akkurat til videre diskusjon.

.

Jeg skrev et svar angående det du peker på her tidligere i tråden. Jeg tror du forveksler folks nysgjerrighet rundt det okkulte og deres FORVENTNING til svar, med mine organiserte svar på spørsmål som blir stilt. Jeg svarer, men det er ikke sikkert de blir fornøyd med svarene og det bryr jeg meg som jeg sa ikke noe om. Ikke beskyld meg for å ikke svare, slik som triha gjør. :yes:

La meg legge til at forventningene er ikke små heller, de forventer at jeg skal vite hva Gud tenker og de forventer at jeg skal ha empirisk bevis for Gud. Jeg svarer, men aldri beskyld meg for å ikke svare bare fordi din nysgjerrighet ikke er mettet.

Endret av LonelyMan
Lenke til kommentar

Ja, etter at jeg hadde fått svar på det. Det var altså ikke det spørsmålet jeg siktet til.

Det er mange andre spørsmål du har valgt å unngå i denne tråden, og jeg tror ikke det skyldes at du ikke har lest dem, eller at du har oversett dem. Jeg tror det skyldes at du ikke har svar på det, og er redd for å innrømme det.

Jeg trenger ikke å forklare noe som helst. Det eneste som gjør at jeg fortsetter å skrive her er fordi den eneste måten du har fått meg til å ville fortsette å skrive i denne tråden på er ved å provosere meg til videre skriving, da du fremstår som svært uvitende. Hovedgrunnen til at jeg klikket meg inn på tråden var fordi jeg tenkte at jeg kanskje endelig hadde funnet en som var i stand til å forsvare meningene om troen sin, men den gang ei.

Jeg beklager, men du sitter for høyt oppå hesten og det er nok umulig å få deg ned på jorda igjen, slik jeg ser det.

Lenke til kommentar

Jeg skrev et svar angående det du peker på her tidligere i tråden. Jeg tror du forveksler folks nysgjerrighet rundt det okkulte og deres FORVENTNING til svar, med mine organiserte svar på spørsmål som blir stilt. Jeg svarer, men det er ikke sikkert de blir fornøyd med svarene og det bryr jeg meg som jeg sa ikke noe om. Ikke beskyld meg for å ikke svare, slik som triha gjør. :yes:

La meg legge til at forventningene er ikke små heller, de forventer at jeg skal vite hva Gud tenker og de forventer at jeg skal ha empirisk bevis for Gud. Jeg svarer, men aldri beskyld meg for å ikke svare bare fordi din nysgjerrighet ikke er mettet.

Som du kanskje ser har jeg aldri beskyldt deg for ikke å svare.

Slik jeg ser det er det ingen som har forventninger til at du skal vite hva Gud tenker. Det de vil vite er hva DU tenker.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, etter at jeg hadde fått svar på det. Det var altså ikke det spørsmålet jeg siktet til.

Det er mange andre spørsmål du har valgt å unngå i denne tråden, og jeg tror ikke det skyldes at du ikke har lest dem, eller at du har oversett dem. Jeg tror det skyldes at du ikke har svar på det, og er redd for å innrømme det.

Jeg trenger ikke å forklare noe som helst. Det eneste som gjør at jeg fortsetter å skrive her er fordi den eneste måten du har fått meg til å ville fortsette å skrive i denne tråden på er ved å provosere meg til videre skriving, da du fremstår som svært uvitende. Hovedgrunnen til at jeg klikket meg inn på tråden var fordi jeg tenkte at jeg kanskje endelig hadde funnet en som var i stand til å forsvare meningene om troen sin, men den gang ei.

Jeg beklager, men du sitter for høyt oppå hesten og det er nok umulig å få deg ned på jorda igjen, slik jeg ser det.

Du forveksler formålet med debattforumet med vanlig "jentesnakk". Dette er ikke et "slarveforum" hvor vi skal snakke som om vi var like. Om du søker noen som er lik deg selv så har du kommet feil plass, her på forumet bruker vi skarpe ord, vi diskuterer på en organisert og velformulert måte.

Lenke til kommentar

Valkyria jeg har tatt kvelden, det er forøvrig altfor mange som skriver samtidig og altfor få som svarer. :)

Valkyria, du glemte å kommentere alle de negative og frekke kommentarene som jeg fikk og som jeg aldri besvarte. (Credibility reduced slightly) :whistle:

(Om jeg ikke svarer på neste innlegg betyr ikke at jeg ikke vil svare på de, det betyr at jeg tar kvelden før jeg faller ned i dumb-man's trap og taper over filleting)

Endret av LonelyMan
Lenke til kommentar

Du forveksler formålet med debattforumet med vanlig "jentesnakk". Dette er ikke et "slarveforum" hvor vi skal snakke som om vi var like. Om du søker noen som er lik deg selv så har du kommet feil plass, her på forumet bruker vi skarpe ord, vi diskuterer på en organisert og velformulert måte.

På hvilket grunnlag tror du at jeg er på diskusjon for å finne en som er lik meg selv? Jeg er glad i å diskutere, men er ikke interessert i å diskutere en som ikke er i stand til å forsvare meningene og påstandene sine.

Etter hva jeg skjønner ut i fra teksten din, så har du forstått at jeg er jente. At du med en gang går ut i fra at jeg forveksler formålet med debattforumet med vanlig "jentesnakk" er bare hårete. Jeg kan kanskje fortelle deg at jeg ikke er ei jente som bryr seg no særlig om sminke, sko, fest og klær. Jeg er mer opptatt av integritet, kunnskap og diskusjon. Jeg er på ingen måte her for å finne "jentesnakk". Kan vel og røpe at den såkalte jentesnakken er grunnen til at jeg for det meste er å finne på LAN og internett, enn shoppingsentre og fester.

Slarveforum holder jeg meg unna.

:thumbup:

(Om jeg ikke svarer på neste innlegg betyr ikke at jeg ikke vil svare på de, det betyr at jeg tar kvelden før jeg faller ned i dumb-man's trap og taper over filleting)

Du aner ikke hvor mye forskjellig jeg kan svare på det der....

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...