Harald Gjerholm Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Høst på Thorbjørnrud Bildet er fjernet. Beskrivelse: Regjeringens budskjettkonferanse er igang her på Thornbjørnrud, så da passer det vel med et bilde av en av mine nærmeste naboer. HDR Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
berge85 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 komposisjonen er bra. Liker at du har fått med forgrunnen. Totaltsett ligger bilde litt for mørkt syntes jeg. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Ville også ha lysnet det litt.Bra på kompen da;) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Det var ganske mørkt her med dystre skyer men ok jeg legger inn en lysere sak. Takk for kommentarene. Lenke til kommentar
berge85 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 V2 ble bedre i mine øyne ihvertfall. Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Flott bilde. Synes versjon en var best. Litt dempet belysning er med på og fremheve at dette er ett høstbilde tatt en dag med tunge skyer. Dempet beysning gir de litt mørke høstfarvene mer glød. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg