Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Everton

Gjest Slettet-w7DZlO15

21 stemmer

1. 1. Hvordan ender kampen?

• Liverpool vinner.
      9
    • Everton vinner.
      9
    • Uavgjort.
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kelly er en bra mann. Men hva skjedde egentlig med Robbo og Flanno? Lenge siden jeg har sett dem i aksjon nå..

Kult at vi har klart å dyrke frem såpass med unge forsvarsspillere i det siste, men nå trenger vi en ny Gerrard, Fowler eller Macca snart!

Lenke til kommentar

Vi spiller bra, trøkker på, mye innsats, jobbing bakover av flere. La det fortsette, for Everton er ganske tannløse.

Kelly er en bra mann. Men hva skjedde egentlig med Robbo og Flanno? Lenge siden jeg har sett dem i aksjon nå..

Kult at vi har klart å dyrke frem såpass med unge forsvarsspillere i det siste, men nå trenger vi en ny Gerrard, Fowler eller Macca snart!

Robinson er skadet såvidt jeg vet. Nye Gerrard kommer jo i Hendo eller Shelvey! :p

Lenke til kommentar

Hvem er den kjipe skjeggfyren i studio?

Ey! Ikke diss min gamle venn. Det er Lars Sivertsen, herlig fyr med en vanvittig fotballkunnskap, skulle akkurat til å høre med dere hva dere synes om ham hehe, hvorfor synes du han er kjip?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Flanagan fikk mer spilletid i en periode da vi var virkelig skadeutsatt. Han er en spjælling, trenger muskler på kroppen, men han har guts. Vi får vel se mer av han iløpet av sesongene som kommer.

Lenke til kommentar

Skadefri Kelly > Flanagan, enkelt og greit.

Null tvil, men hadde vært spennende å se Kelly som stopper snart. Og da muligens Flanno på HB.

Kelly som stopper er interessant med tiden, uten tvil. Syns ikke Flanagan er der enda. Som daniel sier var han inne når vi hadde store skadeproblemer, og gjorde det greit, ikke mer enn det. Syns han mangler ganske mye enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...