Krissern_ Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Heisann! Nå ønsker far i huset seg en projektor og selv om jeg har en god del greie på pc generelt, så er dette noe jeg har lite kunnskap om. Bruksområdet er hovedsaklig bilde- og filmfremvisning, hvilket betyr at responstid kan nedprioriteres. Farge og kontrast blir derimot viktig. Den skal brukes i stua, og vil ikke henge mange metrene fra lerretet. Vet enda ikke om den skal henge i taket eller settes på en form for et stativ. Jeg vet ikke hvordan man stiller inn projektoren slik at bildet blir riktig uansett hvilken vinkel den henger i og om alle projektorer i det hele tatt støtter dette? Hadde vært veldig greit med et rektangulært bilde framfor et trapes! Jeg er spent på å høre om jeg bør gå for en dlp eller lcd projektor. Har hørt at lcd-projektorer trenger mer vedlikeholdelse? Uansett, håper jeg har gitt nok informasjon til at noen kan anbefale en modell eller to! Prismessig bør den ligge rundt fire-fem tusen På forhånd, takk! -Kriss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå