Gå til innhold

Himanshu Gulati: Første innvandrer som kan bli formann i et ungdomsparti

Anbefalte innlegg

Valgkomiteen har kommet med en ny innstilling for det nye sentralstyret for perioden 2012-2014, der den indisk fødte og dyktige politikeren Himanshu Gulati er innstilt som ny formann. Og blir da den første formannen i noen ungdomsparti gjennom tidene, som ikke er 100% norsk. Kanskje det endelig blir skoledebatter i fremtiden der FpU ikke får rasismekortet kastet mot seg til enhver tid.

Endret av Liberale Samebror
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Valgkomiteen har kommet med en ny innstilling for det nye sentralstyret for perioden 2012-2014, der den indisk fødte og dyktige politikeren Himanshu Gulati er innstilt som ny formann. Og blir da den første formannen i noen ungdomsparti gjennom tidene, som ikke er 100% norsk. Kanskje det endelig blir skoledebatter i fremtiden der FpU ikke får rasismekortet kastet mot seg til enhver tid.

Jo det får de, for APeguttene på andre fløyen kan ikke si noe annet.

Lenke til kommentar

Ser ut til å gro godt i Fpu, også med tanke på politikken.

Digresjon: jeg innbilte meg at FRP var imot lyntog kontra opprustning av veinett. På Fpu sine nettsider leser jeg derimot at de ønsker å satse på konvensjonelle tog istedenfor lyntog, fortsett slik og dere har min stemme :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...