Ilythiir Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Neverwinter Nights 2. En skuffelse som ga meg arr i sjelen. (Mask of the Betrayer synes jeg var bedre, though.) Lenke til kommentar
Crunchy Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Mass Effect 3: Synes de to første spillene var geniale. En av de få spillverdenene som virkelig har gjort inntrykk på meg. Både historien og karakterene var dødsbra laget. 3'ern var alt for ensformig og kjedelig for min del. Mye av det jeg elsket med ME var borte. Føltes mer ut som et standard skytespill enn et RPG. For ikke å nevne slutten... The Last Story: Med navn som Hironobu Sakaguchi og Nobuo Uematsu på coveret skulle man tro dette skulle bli en spesiell opplevelse. Musikken var fantastisk som forventet og jeg likte kampsystemet veldig godt. Dette gjorde desverre ikke opp for de kjedelige karakterene, de dårlige omgivelsene og den forglemmelige historien. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Største skuffelsen igjennom tidene for meg var Ultima IX - Ascension. Ett spill som var fantastisk de få gangene man kunne spille i fem minutter uten CTD eller massive bugs som gjorde det uspillbart. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Call of Duty Modern Warfare 2Etter å ha spilt MW1 mer enn hva som er helsemessig forsvarlig gledet jeg meg utrolig mye til å spille oppfølgeren. Aldri før har jeg blitt så skuffet. MP delen var totalt ødelagt og det ga meg absolutt null spilleglede MP delen var helt ødelagt uten dedikerte servere. Hadde de hatt dette og mod tools hadde det gått altfor mange timer i MW2 og. Ellers er jeg vel 100% enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå