Gå til innhold

Tidenes største skuffelse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mass Effect 3: Synes de to første spillene var geniale. En av de få spillverdenene som virkelig har gjort inntrykk på meg. Både historien og karakterene var dødsbra laget. 3'ern var alt for ensformig og kjedelig

for min del. Mye av det jeg elsket med ME var borte. Føltes mer ut som et standard skytespill enn et RPG. For ikke å nevne slutten...

The Last Story: Med navn som Hironobu Sakaguchi og Nobuo Uematsu på coveret skulle man tro dette skulle bli en spesiell opplevelse. Musikken var fantastisk som forventet og jeg likte kampsystemet veldig godt. Dette gjorde desverre ikke opp for de kjedelige karakterene, de dårlige omgivelsene og den forglemmelige historien.

Lenke til kommentar

Call of Duty Modern Warfare 2Etter å ha spilt MW1 mer enn hva som er helsemessig forsvarlig gledet jeg meg utrolig mye til å spille oppfølgeren.

Aldri før har jeg blitt så skuffet. MP delen var totalt ødelagt og det ga meg absolutt null spilleglede

MP delen var helt ødelagt uten dedikerte servere. Hadde de hatt dette og mod tools hadde det gått altfor mange timer i MW2 og. Ellers er jeg vel 100% enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...