Gå til innhold

Burde jeg klippe meg veldig kort?

Anbefalte innlegg

Hei. Lurer på en ting. Burde jeg klippe meg veldig kort? Så kort at jeg bare drar hånda mi over hodet etter dusjen, så er håret tørka.. Ikke akkurat skinna, men liksom sette maskinen på 1..

har veldig lyst til å gjøre det men så har jeg også ikke lyst til det.

Jeg er redd for at noen venner og andre fra trinnet skal si at jeg ser så stygg ut osv.. vet at vennene mine ikke sier det, men f.eks jenter liker jo ikke folk som er nesten fult skinna? da tenker sikkert jentene bare dritt om f.eks.

Tror ikke jeg tørr å gå rundt i andre trinn og sitte i klassen sånn at alle ser det, fordi jeg ikke får lov til å gå med caps / lue inne..

Hva burde jeg? på den ene siden så får jeg pc hvis jeg klipper meg kort :p men så er jo det med sosial livet et problem ..

Hva burde jeg gjøre?

visste ikke hvor denne skulle, så bare la den ut her. flytt den om den er feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt ærlig, hvis du mister draget på jentene fordi du klipper deg, da skal du gi faen i dem.

Å skinne seg er dritkult, jeg hadde ikke nølt - du må finne din stil og hvis du kler kort hår så gjør du det! Gi faen i hva jentene tenker.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke helt greia..? Klipper du deg i tvang fordi du da får en ny pc? Også skal du liksom skjule at du har kort hår fordi noen fjortissjenter vil slutte å digge deg?

Hvis du ikke takler kort hår bør du gå å spise noe giftig i stedenfor.

Ikke blant foreldre og lærere inn i dette ihvertfall, det er latterlig. Klipp deg kort og oppfør deg normalt, det gror ut igjen.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at dette er noe å lage en så stor sak ut av.

Det eneste som muligens kommer til å skje er at du får en kommentar som "har du klipt deg?"

Da svarer du selvsagt ja, og livet går videre.

Og om du mister draget på damene så er det ikke sveisen sin feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...