Peez Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Hei. Lurer på en ting. Burde jeg klippe meg veldig kort? Så kort at jeg bare drar hånda mi over hodet etter dusjen, så er håret tørka.. Ikke akkurat skinna, men liksom sette maskinen på 1.. har veldig lyst til å gjøre det men så har jeg også ikke lyst til det. Jeg er redd for at noen venner og andre fra trinnet skal si at jeg ser så stygg ut osv.. vet at vennene mine ikke sier det, men f.eks jenter liker jo ikke folk som er nesten fult skinna? da tenker sikkert jentene bare dritt om f.eks. Tror ikke jeg tørr å gå rundt i andre trinn og sitte i klassen sånn at alle ser det, fordi jeg ikke får lov til å gå med caps / lue inne.. Hva burde jeg? på den ene siden så får jeg pc hvis jeg klipper meg kort men så er jo det med sosial livet et problem .. Hva burde jeg gjøre? visste ikke hvor denne skulle, så bare la den ut her. flytt den om den er feil. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Selv klipper jeg meg på 1-2 mm en gang i måneden, og mener selvfølgelig at alle burde gjøre det samme. Nei, du må nesten bestemme deg selv, klipp deg om du vil. Du mister ikke draget på jentene med kort hår, du mister draget med lav selvtillit og usikkerhet. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Lar du andre styre hvordan du klipper håret ditt? Virkelig? Gjør det du vil, du er et selvstendig menneske. Endret 11. mars 2012 av Benny Lenke til kommentar
Peez Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Joa. men jeg vet at jeg mister draget på jentene, for du vet hvordan fjortiss jenter er. Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Helt ærlig, hvis du mister draget på jentene fordi du klipper deg, da skal du gi faen i dem. Å skinne seg er dritkult, jeg hadde ikke nølt - du må finne din stil og hvis du kler kort hår så gjør du det! Gi faen i hva jentene tenker. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Selv så har jeg litt lengre en "militærkort". 2-2,5 cm pleier jeg vel å ha. Du burde tenke hva som passer akkurat deg. Det kommer an på ansiktsformen din for eksempel. Kanskje stil også? Selv så har jeg aldri passet med noe annet en veldig kort hår. Lenke til kommentar
Peez Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 tror jeg klikker meg kort da hva kan jeg gjøre for å skule det bort da? kan ike sitte med lue eller caps i timen, hjelper det at foreldrene mine snakker med lærerene? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 "Fjortissjenter" skal du ikke bry deg om, haha. Kjør freseren Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Jeg forstår ikke helt greia..? Klipper du deg i tvang fordi du da får en ny pc? Også skal du liksom skjule at du har kort hår fordi noen fjortissjenter vil slutte å digge deg? Hvis du ikke takler kort hår bør du gå å spise noe giftig i stedenfor. Ikke blant foreldre og lærere inn i dette ihvertfall, det er latterlig. Klipp deg kort og oppfør deg normalt, det gror ut igjen. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Lar du andre styre hvordan du klipper håret ditt? Virkelig? Gjør det du vil, du er et selvstendig menneske. Herp. OP klipp deg kort å se om du liker det. Hvis ikke vokser håret ut igjen hurr Lenke til kommentar
Peez Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Ja jeg har tenkt å "skjule" det.. skal ikke gå å vise fram håret, skal liksom ha på meg caps/lue til det gror opp igjen.. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Vet ikke om jeg skal le eller grine.. 5 Lenke til kommentar
Peez Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Men noen som vet om jeg kan gå med caps/lue i timen, hvis foreldrene mine snakker med læreren? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Men noen som vet om jeg kan gå med caps/lue i timen, hvis foreldrene mine snakker med læreren? Slutt med tullinga 1 Lenke til kommentar
Peez Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 haha. håper ikke dere tror at jeg troller.. Kan ike bare folk være saklige da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Folk er saklige. 1 Lenke til kommentar
Desu Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Skjønner ikke at dette er noe å lage en så stor sak ut av. Det eneste som muligens kommer til å skje er at du får en kommentar som "har du klipt deg?" Da svarer du selvsagt ja, og livet går videre. Og om du mister draget på damene så er det ikke sveisen sin feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå