Gå til innhold

Beste gaming laptop?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du med best mener kraftigst:

De to aller kraftigste bærbare for spilling på markedet nå, er Multicom Kunshan P270 og Alienware M18X. Begge to kan utsyres med

grafikkortene Nvidia GTX 580M eller AMD HD 6990M, i SLI/CrossFire. Multicom Kunshan P270 er den kraftigste bærbare som finnes, i og med at den har prosessor og hovedkort beregnet på stasjonære maskiner. Vekt, størrelse og strømforbruk sier seg selv :p

Under dem er det noen få bærbare som opererer med ett enkelt GTX 580M eller HD 6990M - som Multicom Kunshan P150/P170, eller Alienware M17x. Og MSI har også en modell med GTX 580M, GT 783 - men jeg er ikke sikker på om denne er å få tak i fra noen norsk forhandler. Og så mener jeg å ha lest om en maskin fra Toshiba med GTX 580M, men heller ikke denne kan jeg finne hos noen norsk forhandler. Disse blir da de nest beste du kan få.

Under der igjen er det en del maskiner å få fra Asus, MSI og Toshiba, som enten har GTX 570M eller GTX 560M, eller HD 6970M skjermkort.

Endret av thomit
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den vil fungere meget bra til spilling. Men snakker vi 17-tommere, får du mer for pengene, og enda bedre spillytelse (med HD 6990M eller GTX 580M grafikkort), med Multicom Kunshan P170. Konfigurert maken til Samsungen, men med det enda bedre HD 6990M kortet (og sterkere prosessor), kommer vi opp i omtrent samme pris.

Den kan også tilpasses dine egne ønsker når det gjelder hardware, og den kommer fri for alskens crap- og bloatware. Og så får du matt skjerm, med eller uten 3D. Et bedre kjøp, i mine øyne.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...