Jan Høydal Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Karrig Bildet er fjernet. Beskrivelse: I dag sleit jeg fælt med regn (på linsa), vind og skikkelig mørkt. Det ble lange lukkertider på frihånd, så her er ting laaangt fra perfekt - men håper å kunne formidle noe av hvordan det er i Ryfylke på en regntung dag Jeg trenger svært gjerne tips på hvordan jeg skal unngå skjoldene i gråtoneovergangen på himmelen - og hva det kommer av? Jeg lot være å gjøre noe med dette, slik at jeg kan få tips. Som en amatør på redigering, så hadde jeg nok falt for fristelsen å klone dette bort, men det finnes nok andre løsninger? Ikke minst hva jeg kan gjøre under selve fotograferingen for å unngå det. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Synes da dette ikke ble dårlig.Tåke så himmelen bør være slik.Synes kanskje v2 er den beste.Men om du vil legge på ny himmel og har cs5,finner du en video her laget av wasco;) Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Synes da dette ikke ble dårlig.Tåke så himmelen bør være slik.Synes kanskje v2 er den beste.Men om du vil legge på ny himmel og har cs5,finner du en video her laget av wasco;) Ser jo at det kan være en utfordring med tåkehimmel og lite lys - iallefall en utfordring for meg. Flott med videolinken du sendte - skal fordype meg i den. Det er flott med slike initiativ som fra wasco her Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Synes da dette ikke ble dårlig.Tåke så himmelen bør være slik.Synes kanskje v2 er den beste.Men om du vil legge på ny himmel og har cs5,finner du en video her laget av wasco;) Ser jo at det kan være en utfordring med tåkehimmel og lite lys - iallefall en utfordring for meg. Flott med videolinken du sendte - skal fordype meg i den. Det er flott med slike initiativ som fra wasco her Så du nevnte noe om noe skjolder..du kan jo prøve med verktøyet blur i PS og male over? Er du på facebook? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg