Gå til innhold

Armbånd til iPhone 4 for jogging

Anbefalte innlegg

Det gikk opp et lys for meg i dag når jeg skulle for første gang ta meg en joggetur med mine nye tettsittende "løpebukser", de har jo ingen lommer.. Før har jeg alltid brukt treningsbukser fra Adidas, disse som er litt mer baggy hvor du faktisk har lommer og da har jeg stort sett hatt telefonen i lomma eller i hånd når jeg er ute å løper, førstnevnte fungerer dårlige på tettsittende løpebukser når de ikke har lommer.

Sliter med overbelastning og blodsirkulasjon i beina når jeg jogger mye, derfor har jeg vært nødt til å bytte bukser så nå er jeg i marked for armbånd eller andre løsninger på hvordan jeg kan oppbevare en iPhone 4 når jeg er på joggetur uten å nødvendigvis måtte holde den i hånda heler tiden. Ser jo at det finnes diverse fra Belkin og andre med tilbakemeldingene på disse hos Amazon og andre er heller dårlige, og jeg er normalt relativt kresen når det kommer til caser til mobiltelefoner, kjæresten har blant annet case fra Piel Frama i ekte lær til sin iPad og det endte vi opp med etter å ha testet ut en god del andre løsninger som vi ikke var helt fornøyd, så ja vi er noe kresne og pirkete kan du si men er samtidig mer enn villig til å betale for løsninger som vi blir fornøyde med.

Så er det noen som har gode tips til kvalitetsløsninger innenfor armbånd til iPhone 4? Eller eventuelle andre gode løsninger og produkter som vil la meg oppbevare min iPhone 4 når jeg er ute på løpeturer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...