Emils. Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Skal bli veldig artig å SKAMHEIE på Chelsea i deres neste kamp. For første gang! Måtte de vinne med mange mange mange mål. Drogba skal voldta Hart. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Meh. Dårlig avslutning av Welbeck der. Liten chip på ballen og den er i mål. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 Hææææærlig!!! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Kunne godt scoret flere, men jeg er overbevist om at Torres får full utløsning mot City og scorer dobbel hat-trick i morra. Red.: Onsdag ja, VG-Live er ikke oppdatert. Endret 18. mars 2012 av PSV Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Haha, for en kjeks. Hakk i plata eller, playah? Fanesak numero uno å kalle TC kjeks, kan det virke som. Du har rett, tar selvkritikk for den. Ålreit kamp. United spiller bra og kontrollert og har en OK+ sjanseuttelling. Pogba, vet ikke helt hva jeg skal si. Hadde kanskje håpet han ville være bedre. Med en gang han og Fabio kom inn begynte Wolves å få litt spill igjen. Rooney var forresten temmelig dårlig i dag, men Wellbeck og Valencia herjet vilt. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Tok en fistpump når jeg fikk se resultatet fra denne matchen, støtter dere 100% i kampen om ligagullet. 2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Deilig. Livet er deilig når Valencia er på plass for oss. Mancrush ganger 1000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå