Kurt1988 Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 hei! er det noen her som har handlet ifra http://www.nikeshoxnorway.com før? finner dårlig med info om de på nettet.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Falske Prisene er helt usannsynlige. Det er skrivefeil _overalt_, og kontaktinformasjonen oser fake. Ikke har de en butikk eller seriøs e-postadresse. 1 Lenke til kommentar
Kurt1988 Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 okei. da har nok jeg driti meg ut litt, for gjorde et impuls kjøp og kjøpte 2 par derifra.. 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Der var du nok litt vel godtroende, ja. Hvor lenge siden er det du bestilte? Er kanskje mulig du kan klare å avbryte ordren på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 7.Return politikk Hvis du ikke er fornøyd med produktet vårt, må du kontakte oss innen en uke. Alle elementer sendt tilbake til oss må være i original stand: ikke slitt, endres eller vasket, med alle tags vedlagt. Du bør betale betaler frakt og vi vil belaste deg 20% av ordrebeløp som vår lageroppfylling gebyr. Alltid lovende når de ikke har filla peiling på norsk forbrukerrett. Lenke til kommentar
Kurt1988 Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) den 7 mars.. skal sjekke om jeg kan slette orderen. har forhåndsbetalt da, men brukte kredittkortet mitt så jeg ikke oppga kontonummeret på brukskonto... Endret 11. mars 2012 av Kurt1988 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Her ville jeg sendt mail til dem om at du ønsker å benytte deg av angreretten, og så ville jeg sendt mail til din kredittkortleverandør om det samme. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Siden de trolig befinner seg i Kina vil de nok gi helt faen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Her ville jeg sendt mail til dem om at du ønsker å benytte deg av angreretten Lol Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Vel, visa bryr seg. Lenke til kommentar
Kurt1988 Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Er det noen her som tror jeg får varene mine da selv om de er falske? Eller skal jeg prøve å få igjen pengene? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Mener å ha hørt om andre her som har bestilt noen falske sko, og han fikk noen sko i posten, men det vil jo ikke være i nærheten av original kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå