TheKims Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) http://youtu.be/-3qtHO-Znqw Flere enn meg som gleder seg til dette spillet? Endret 11. mars 2012 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Hvorfor skal de gå vekk fra et eget konsept til å bli en BF3 og COD-klone? Hvorfor skal man gå vekk fra merkelige maps laget for skikkelig FPS til åpne krigssoner med fly og hele pakka? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Satser på at de lager dette spillet mod vennlig. Første glimtet av spillet lignet litt vel mye på Nuketown i Black Ops. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Var en meget stor fan av 1.6 for et par år siden. Gadd aldri å prøve eller kjøpe Source, men kommer nok til å kjøpe dette Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Eller bare fordi BF og COD er de som har oppgradert mest i det siste, så kommer du her og sier at et så fenomenalt spill som CS er BF og COD kloner? Kan ikke sammenlignes engang, så er det meningen din kan du f meg bare holde den for deg selv, ok, men hva du vil - bare du holder det for deg selv. Kom iallefall ikke og kall CS for BF og COD kloner! Og ja Kim, gleder meg virkelig til dette spilelt kommer ut for fullt! Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Satser på at dette blir en fin opplevelse Endelig en taktisk rundebasert shooter, rikt med muligheter. Endret 12. mars 2012 av Mwotm 1 Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Mener vel at betaen har vært ute en god stund. Lenke til kommentar
Frice Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Spillet som tar CS tilbakt på E-sport tronen? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Mulig å få tak i beta uten å delta i masse konkurranser eller bruke 1000 kr? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Er det kun jeg som synes at det fremdeles ser ut som om man går på rulleskøyter? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Som 1.6-spiller har jeg alltid sett på GO som en blanding av Source og COD/BF/MW3/whatever og har egentlig aldri hatt helt trua, men det må selvfølgelig prøves. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Rart at folk sier at CS hermer etter to andre nye FPSer ( BF, 3 år etter og COD, 4 år etter ). Er vel de som har hermet litt Det sier seg selv at Valve ikke kan selge det samme spillet år etter år som noen visse andre har gjort *host.. Derfor må de gjøre noen modifikasjoner på deres nye spill. De ville fått så mye hat om de hadde solgt CS:go med 1.6 engine og sånn.. ( *host cod 4 engine på de nyeste cod* ).. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Kjøp og salg er ikke tillatt på forumet. To innlegg har blitt slettet.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding eller poster i Klager på moderatoravgjørelser. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Rart at folk sier at CS hermer etter to andre nye FPSer ( BF, 3 år etter og COD, 4 år etter ). Er vel de som har hermet litt Det sier seg selv at Valve ikke kan selge det samme spillet år etter år som noen visse andre har gjort *host.. Derfor må de gjøre noen modifikasjoner på deres nye spill. De ville fått så mye hat om de hadde solgt CS:go med 1.6 engine og sånn.. ( *host cod 4 engine på de nyeste cod* ).. *HOST* bruker source engine med nye textures og shit HOST* Jeg har enda en inv hvis noen har lyst på /w :3 Lenke til kommentar
jalapenos Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Jeg har veldig lyst på invite. Nick på steam er Saxot Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Er det noen som har betainvite? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Vant betaen til CS:GO fra en fyr på Steam forumet. Rundt 100 brukere deltok og jeg ble trukket via random.org. Kanskje lykken er med meg? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Noen med beta her inne, som kan si noe om hvordan det ser ut? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Noen med beta her inne, som kan si noe om hvordan det ser ut? Det ser ut som CSS med nye textures, våpen, skins. Mye fokus på casuals, man ser spillet er lagd for consoles, matchmaking og gungames. Shitty shit med andre ord Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Det ser ut som CSS med nye textures, våpen, skins. Mye fokus på casuals, man ser spillet er lagd for consoles, matchmaking og gungames. Shitty shit med andre ord Hehe såppas ja. Da gidder jeg ikke teste det engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå