Gå til innhold

Counter-Strike: Global Offensive Beta er ute

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller bare fordi BF og COD er de som har oppgradert mest i det siste, så kommer du her og sier at et så fenomenalt spill som CS er BF og COD kloner?

Kan ikke sammenlignes engang, så er det meningen din kan du f meg bare holde den for deg selv, ok, men hva du vil - bare du holder det for deg selv. Kom iallefall ikke og kall CS for BF og COD kloner!

Og ja Kim, gleder meg virkelig til dette spilelt kommer ut for fullt! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Rart at folk sier at CS hermer etter to andre nye FPSer ( BF, 3 år etter og COD, 4 år etter ).

Er vel de som har hermet litt :)

Det sier seg selv at Valve ikke kan selge det samme spillet år etter år som noen visse andre har gjort *host.. Derfor må de gjøre noen modifikasjoner på deres nye spill. De ville fått så mye hat om de hadde solgt CS:go med 1.6 engine og sånn.. ( *host cod 4 engine på de nyeste cod* )..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Rart at folk sier at CS hermer etter to andre nye FPSer ( BF, 3 år etter og COD, 4 år etter ).

Er vel de som har hermet litt :)

Det sier seg selv at Valve ikke kan selge det samme spillet år etter år som noen visse andre har gjort *host.. Derfor må de gjøre noen modifikasjoner på deres nye spill. De ville fått så mye hat om de hadde solgt CS:go med 1.6 engine og sånn.. ( *host cod 4 engine på de nyeste cod* )..

*HOST* bruker source engine med nye textures og shit

HOST*

Jeg har enda en inv hvis noen har lyst på /w :3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...