Gå til innhold

Klipsch Promedia 5.1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Det beste du kan gjøre nå er å søke litt så finner du masse om Promedia og pris.

Men jeg kan gjerne hjelpe deg fordet.

Prisen ligger på 5400,- tror jeg.. Det var en gang et tilbud på dem på audiocompaniet.no på 4300,- regner med at det ikke gjelder lenger.

Har Promedia 5.1 selv. Jeg må si meg meget imponert! Til 4300,- som jeg kjøpte for er det et av de beste kjøpene om ikke den beste når det gjelder elektroniske ting.

Her er erfaringer:

+ Meget pent utseende, mulighet for å ta av grillene.

+ Suverent beste PC høyttalere du får kjøpt pr. dags dato.

+ Dual 8" element i subben, for dyp og "rask" bass.

+ Klar og "deilig" diskant.

+ Suveren på musikk, film og spill! Kan helt fint brukes som et hjemmekinoanlegg.

- Noe dyrt, iforhold til "konkurrentene" selv om lyd-kvaliteten er langt foran.

- Mye kabler, det unngår man ikke hvis man skal ha 5.1 anlegg.

- Ikke digital utgang for kobling på DVD, Xbox osv. Men mulighet for å kjøpe en digital decoder som koster 2495,-

Anbefales helt klart...!

Lenke til kommentar

Jeg har som du ser i siggen min dette anlegget, jeg kjøpte det fra Audiocompagniet til litt over 5K pakken ble sendt med postoppkrav. Lyden fra anlegget er helt konge, det er vel det beste PC høytalerne du kan få. Skal du ha bedre må du over på profesjonelle og langt dyrere anlegg.

Ronnie

Lenke til kommentar
Vurdera og Klipch promedia 5.1,men eg lura på ka sattelitten gjør?

Jeg tror jeg vet hva du mener, det de mener med sattelit er høytalleren, små høytallere kalles for sattelitt høytallere, fordi de er så små, og gir lite bass, så man trenger en sub-woofer får å få ett funksjonelt system.

Sattelitt høytallere er som de som brukes på PC, eller man får kjøpt i hjemme kino pakker med DVD spiller og forsterker (gjerne i samme boks). Disse har kun en diskant (tweeker) og en knøtt liten mellom tone (som med Klipsch Pro Media) eller kun diskant.

En vanlig stativ høytaller (ca 30-40 cm høye) kalles stativ høytallere, og kan brukes uten Sub fordi de har en mye større mellomtone som også gi en del bass (men ikke nok)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...