eirikol1 Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Skulle kanskje vert flytta til skjermkort? Heisan! Driver å lager nokre presets for div. type maskiner, ettersom fleire folk spør meg om kva dei burde kjøpe. Har då eit oppsett på HTPC, Minigamer, Gamer, L33t, og kontor. HTPC hadde eg tenkt skulle vere ein maks grense på 3000, men det gjekk ikkje når eg påta i bluray, ssd, hdd, lykort ect. vart på 7000... HTPC handleliste Kom gjerne meg tips for å lage denne billigare! Tenkte eg kunne påte i ein alternativ OS enn win7, nokre slikt som linux, med XBMC. Så har eg no komt til Minigameren, tenkte denne skulle ikkje gå høgre enn 5000. Den skal ha HDD, mATX, kabinett, RAM, win7, CPU, PSU. Det er her eg lura på om eg skal bruke APU istaden for CPU og GPU. Artikkelen til hardware viste no gode FPS med FX serien. Gamer og l33t skal ha eigen GPU, tenkte evt. to GPU'ar på L33t, anten på eit kort, eller to kort, men her må eg evt. vente på neste 2 kjerners GPU'ar. Kontor skal ikkje ha GPU. Tenkte eg kunne ta pcn til far min som referansemodell der. Menne, kva vill mingameren ha? APU eller 7870/50? evt. GTX 560(Ti)? Endret 11. mars 2012 av eirikol1 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 med ett budsjett på 5000kr passer en APU perfekt skal du ha oppsett til alt det der, eller har du det? Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 med ett budsjett på 5000kr passer en APU perfekt skal du ha oppsett til alt det der, eller har du det? Jobber med det no var berre om eg skal gå for apu eller gpu. Då blir det AMD på den builden der Hiver evt. inn ein gpu om det er nokk peng. Lager også ein liten oversikt over tilbehør ein kan putte med. Tenker 24" på minigamer, 27" på gamer, tre 24" evt, 27" på L33t (desse går ikkje innanfor budsjettet på maskinene, men er tilleggspakker) har du nokre tanker om det? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 kan jeg bare spørre, hva er dette til? Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Når folk spør etter datamaskiner til den og den pris, så er det mykje slit å måtte finne fram nye deler heile tida, så då lagrer eg handlelister med pc'er til forskjellige bruksområder. minigamer Endret 11. mars 2012 av eirikol1 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 ah, vurderte det samme, men med tilbud og ett marked som kan endre seg i løpet av 10 dager blir det bare mye styr fra min side Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 ah, vurderte det samme, men med tilbud og ett marked som kan endre seg i løpet av 10 dager blir det bare mye styr fra min side Haha, jojo Eg har fint lite å gjere på nett no uansett så kvifor ikkje Skal prøve å halde desse nokolunde oppdatert og. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Begynn med å lage oppsett på www.dustinhome.no de har utrolig mye bedre PSUer enn komplett. Komplett ligger også en 100lapp over dustinhome nesten overalt. Legg også inn anbefalninger på tastatur/mus headsett trådløst og ikke trådløst Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Begynn med å lage oppsett på www.dustinhome.no de har utrolig mye bedre PSUer enn komplett. Komplett ligger også en 100lapp over dustinhome nesten overalt. Legg også inn anbefalninger på tastatur/mus headsett trådløst og ikke trådløst Kanskje det du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå