AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Hei. Jeg er en gutt på rundt 1.90 høy som veier 113 kg. Jeg har spilt fotball i 7 år, og mista interessen, og slutta. De siste månedene har jeg gått opp 5-8 kg. Jeg MÅ ned i vekt, og i den forbindelse trenger jeg hjelp. Jeg er ikke så veldig keen på å ha blitt observert på løpetur her i bygda, så er det noen øvelser jeg kunne gjort hjemme, som oppnår resultater. Hvis man kan oppnå resultater med å gå så er jeg posetiv til det. Jeg liker grønnsaker, kylling osv. eller; jeg liker egentlig sunn mat generelt. Noen tips til hva jeg kan gjøre å spise? Postet av anonym: f70cecf0f8ce4a532451d8d453606b25 Lenke til kommentar
Quintrax Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Hei En god balanse mellom trening og kosthold er det som skal til for å gå ned i vekt. Kosthold ville jeg ha boikotta alt av brus, potetgull, sjokolade, kake og snop. spis fornuftig sunn mat i normale porsjoner. Det er heeelt normalt å kjenne at du er sulten en gang i blant. Trenings messig er det beste kondisjon. Om du ikke vil bli oppdaga i byggda kan du kansje gå / kjøre utenfor byggda til en liten høyde du kan ha som mål å gå fort opp eller jogge ( spørrs hvor god form du er i) Det du er ute etter er svette å smerte i beinmusklatur etter en god trenings økt. Kondisjons trening inne.. hmmm.. gå i trapper ? Hvis du vil hovedsaklig gå ned i vekt er ikke styrketrening hovedprioritet. Lykke til håper dette var til hjelp Jeg har selv veid 120 kg å gått ned 25 kg på 3 månder.. så jeg vet veldig godt hva du står ovenfor. MEN det er mulig. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Gåing fungerer fint, det. Styrketrening er også å anbefale da økt muskelmasse gir økt forbrenning. Når det kommer til kostholdet, som er det viktigste, så må du rett og slett få i det mindre enn du forbrenner. 1000 kcal i underskudd hver dag gir deg ca 1 kg vektreduksjon i uken. Endret 11. mars 2012 av Må jeg? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Tusen takk for svar. Nå vet jeg sånn ca hva jeg ikke bør spise, men hva burde jeg spise? Æ være ute å gå, kan det gi effekt? Sukkerfri brus, er det fyfy? Postet av anonym: f70cecf0f8ce4a532451d8d453606b25 Lenke til kommentar
Quintrax Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Tunfisk, egg, grønnsaker, cotterchees, VANN!!!!, havregrøt, frukt (ikke så kolosalt med banan mye fett å energi ) bønner og linser, hvis du abolutt skal ha noe *snop* kan sukkerfri brus gå. (regner med at det ikke er daglig bruk) Det var noe å sette tenna i spis heller havre grøt til frokost en brødskive med smør/majones å dilldall. Du sparer en del kcal på det. Når det kommer til gååing, er det noe jeg selv bruker som trening av og til. Hvis du går raskt i bratt bakke kommer pusten ganske fort sigende Hvis du heller vil jogge, kan du gjøre det også. Mer du lurer på ? så fyr løs Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Du kan spise hva som helst og gå ned i vekt. Det er mengden som teller. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Det man trenger mest av når man skal gå ned i vekt, er motivasjon. Uten dette vil du før eller siden sprekke uansett. Been there, done that Lenke til kommentar
Fredr1k Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Ta i bruk et hoppetau, kan gjøres hjemme og forbrenner en del kalorier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå