Prezek Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Hei, har bare et lite spørsmål: burde jeg ta ut co2 patronen etter når jeg er ferdig og skyte? Våpen: Umarex 850 air magnum. 88G co2 patron. Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Les bruksanvisningen! Jeg hadde engang (for mange ti-år siden) en Co2 luftpistol. Og jeg demonterte en gang patronen. Men det var ingen ventil i patronen og da forsvant jo gassen. Så, jeg antar at det er det samme i dag, med modrerne Co2 patroner. Er det en lukkeventil på ubrukte patronener? Hvis ikke, må du ikke fjerne patronen! Og jeg kan ikke tenke meg, at luftpistolen tar skade av å ha Co2 patronen i våpnet. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Tar du ut co2 patronen går jo luften ut. Jeg pleier å skyte til den var tom for luft og så tok jeg den ut. Husk å drypp en dråpe olje på pakningen når du legger den bort, ellers tørker den inn og begynner å lekke luft. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Tar du ut co2 patronen går jo luften ut. Jeg pleier å skyte til den var tom for luft og så tok jeg den ut. Husk å drypp en dråpe olje på pakningen når du legger den bort, ellers tørker den inn og begynner å lekke luft. silikonspray er bedre på oringer. Mineralolje ødelegger gummi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå