kentyboy Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Hei. Jeg gikk igjennom min kontoutskrift i forrige uke der jeg fant ut at jeg har blitt trukket 2*99kr i mnd for mitt abb i hele 6 mnd. Jeg prøvde å skrive til spotify på mail, men har ikke fått noe respons på mailen. Fikk reply mail der de sa at de skulle ta konakt etter 3 dager.Har enda ikke fått noen respons fra dem. Jeg finner ikke noen annen måte å komme i kontakt med dem.Hva nå ? Vanskelig å kommunisere med dem hvis man har problemer. Må vell stoppe mitt abonnement. Noen som vet en annen måte å kommunisere med dem `? Tips mottas Jeg har bare 1 stk abonnement registrert på spotify. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Har du prøvd å logge deg inn på kontoen din på Spotify og avslutte den derfra? Det er vel det enkleste. 1 Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Har du prøvd å logge deg inn på kontoen din på Spotify og avslutte den derfra? Det er vel det enkleste. Jeg kommer inn på kontoen min for å avslutte, men jeg kommer ikke i kontakt med spotify kundeservice Det ble vel litt vanskelig formulert, ser jeg Jeg vil jo ordne opp i dette siden jeg har betalt dobbelt opp i et halvt år, men jeg klarer ikke komme i kontakt med de (spotify) Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Når sendte du mail? Sendte mail forrige mandag. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Sikkert et veldig dumt spørsmål, men du er sikker på at du ikke har to abonnement? Kan du ha forsøkt å opprette abonnement, trodd at det ikke fungerte (men det gjorde det) og så forsøkt igjen? Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Sikkert et veldig dumt spørsmål, men du er sikker på at du ikke har to abonnement? Kan du ha forsøkt å opprette abonnement, trodd at det ikke fungerte (men det gjorde det) og så forsøkt igjen? Jeg har bare 1 abonnement. Jeg har vært inne å sett på kvitteringene mine, men kan ikke se flere aktive abonnement. Jeg vet at abonnement gikk ut en gang på kortet pga manglende dekning å da stengte de abonnement, men jeg betalte dagen derpå å da var alt i orden igjen på samme abonnement. Endret 12. mars 2012 av kentyboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå