Gå til innhold

Kommer ikke i kontakt med spotify


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg gikk igjennom min kontoutskrift i forrige uke der jeg fant ut at jeg har blitt trukket 2*99kr i mnd for mitt abb i hele 6 mnd. Jeg prøvde å skrive til spotify på mail, men har ikke fått noe respons på mailen. Fikk reply mail der de sa at de skulle ta konakt etter 3 dager.Har enda ikke fått noen respons fra dem. Jeg finner ikke noen annen måte å komme i kontakt med dem.Hva nå ? Vanskelig å kommunisere med dem hvis man har problemer. Må vell stoppe mitt abonnement. Noen som vet en annen måte å kommunisere med dem `? Tips mottas :)

Jeg har bare 1 stk abonnement registrert på spotify.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å logge deg inn på kontoen din på Spotify og avslutte den derfra? Det er vel det enkleste.

Jeg kommer inn på kontoen min for å avslutte, men jeg kommer ikke i kontakt med spotify kundeservice :)

Det ble vel litt vanskelig formulert, ser jeg :ermm:

Jeg vil jo ordne opp i dette siden jeg har betalt dobbelt opp i et halvt år, men jeg klarer ikke komme i kontakt med de (spotify) :mad:

Lenke til kommentar

Sikkert et veldig dumt spørsmål, men du er sikker på at du ikke har to abonnement?

 

Kan du ha forsøkt å opprette abonnement, trodd at det ikke fungerte (men det gjorde det) og så forsøkt igjen?

Jeg har bare 1 abonnement. Jeg har vært inne å sett på kvitteringene mine, men kan ikke se flere aktive abonnement.

Jeg vet at abonnement gikk ut en gang på kortet pga manglende dekning å da stengte de abonnement, men jeg betalte dagen derpå å da var alt i orden igjen på samme abonnement.

Endret av kentyboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...