Gå til innhold

Tekstbaserte mafiaspill!

Anbefalte innlegg

Jeg er en relativt ny bruker her inne, og ser det som regel er rollespill som WoW, CoD, LoL o.l. som er gjengangere for diskusjon.

Jeg ønsker å opprette en tråd hvor vi kan diskutere de tekstbaserte mafiaspillene som har vært - og kanskje er - relativt populære blant store deler av den yngre generasjonen her inne, og en del av den eldre.

Etter Nordicmafias nedleggelse, har det vært relativt stille rundt disse spillene - i alle fall så vidt meg bekjent. Men nå nylig, har det kommet et nytt konsept, som har videreført det episke designet til NM, med nye funksjoner og en svært aktiv ledelse.

Spillet har tatt navnet *link fjernet av admin*, og er ser ut som et spill med utrolig potensiale. Det eneste minuset forøvrig, kan være mangelen på aktive spillere. Men det vil jeg tro kommer seg.

Er det noen andre mafiaspill med stor aktivitet, et godt design og gode funksjoner med en aktiv ledelse jeg kanskje burde få høre om?

Please tell, og gjerne kom med synspunkter rundt slike mafiaspill.

- Shaw

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Trådstarters innlegg ble oppfattes som reklame, og linken han opprinnelig postet har blitt fjernet. Hvis dere klarer å ha en saklig diskusjon rundt tekstbaserte mafiaspill skal jeg la tråden stå åpen, men ved det minste tegn til krangling vil den stenges.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...